Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nokia n95 8gb fungerer jo omtrent likebra for film intr den også, så n96 har lite nytt å komme med siden det ikke er støtte for mobilTv her i Norge.. for meg så er egentlig ikke n96 en nyhet. Snarere noe vi har sett før (n95 8gb..)

 

Men så har N96 mulighet for tre ganger så mye minne da (16gb innebygget + 8gb minnekort), om ikke enda mer når det kommer større minnekort. Synes det alene kvalifiserer som en nyhet.

 

For eksempel skal N96 ha fått på plass to blitser, istedet for én enkelt.

 

Forvirrende/misvisende å kalle det blitser, da mange vil tro det snakkes om ordentlige kamerablitser, mens det jo faktisk bare er LED-lys.

Lenke til kommentar
nokia n95 8gb fungerer jo omtrent likebra for film intr den også, så n96 har lite nytt å komme med siden det ikke er støtte for mobilTv her i Norge.. for meg så er egentlig ikke n96 en nyhet. Snarere noe vi har sett før (n95 8gb..)

 

Men så har N96 mulighet for tre ganger så mye minne da (16gb innebygget + 8gb minnekort), om ikke enda mer når det kommer større minnekort. Synes det alene kvalifiserer som en nyhet.

 

For eksempel skal N96 ha fått på plass to blitser, istedet for én enkelt.

 

Forvirrende/misvisende å kalle det blitser, da mange vil tro det snakkes om ordentlige kamerablitser, mens det jo faktisk bare er LED-lys.

 

ja ser det at det er en del mer minne på denne, men det er vel egentlig i grove trekk bare det som er forbedret, så kan jo ikke akkurat kalles en nyhet.. dette er gjort før.

 

Ser også utifra videoen i artikkelen at designet er lite appelerende til meg og den ser jo ut som en bilrute som er klasset på av fettete/klissete barnefingre etter å ha tatt i den :p Den er også veldig lite motstandsdyktig mot riper ser det ut... og liker ikke den glatte fronten og bakdelen. Der er n95 8gb mye bedre (digger den gummiaktige bakdelen på n95 8gb. og utseende forøvrig)

 

Nå er det ikke meningen å bare komme med dritt om denne mobilen, men for meg er det designet som trekker så utrolig ned.. hadde den vært mer lik n95 8gb så hadde den vært mye mer aktuell.

Lenke til kommentar

Stlig at den har et eget ben for video. Kan sikkert virke litt unødvendig, men det funker sikkert svært godt, for hva skal man ellers støtte opp med, uten at vinkelen kan bli litt feil?

Smart tenkt av Nokia med to blitser, men det spørs hvor langt de to blistene rekker. Muligens 2-3 meter på bilde-blitsen og 1,5 meter med video-lyset. Noen som vet rekkevidden?

Gleder meg til testene av mobilen kommer. :)

Lenke til kommentar

Det å si at denne telefonen henvender seg til filminteresserte er tull!

 

Filminteresserte ser ikke film på en slik liten skjerm. Film skal sees på en ordentlig tv eller kino. Jeg er selv en film elsker, og kunne aldri sett en kvalitetsfilm på noe annet. Det er en ting at man går glipp av detaljer på nye filmer spekket med effekter osv. Men de gode gamle klassikerne, skal også ses på ordentlig skjerm.

 

Ok, noen kommer til å si at jeg drar den for langt, man må ikke ta det at den er for film-elskere for langt. Dette er helt sant, og jeg skjønner og er enig i slike eventuelle påstander.

 

Mitt poeng, er imidlertid å stille spørsmål og våkne opp folk. Hvorfor skal man kjøpe denne mobilen? Trenger vanlige folk slike tekniske dingse-bomser? Selvfølgelig var den spennende med en gang, men realiteten innhentet meg fort.

 

En god kameramobil, helt greit. Kunne selv godt kjøpt en uten, siden jeg aldri tar bilder, men alle avanserte mobiler legger penger i et godt kamera. En god Musikkspiller, ja dette er virkelig aktuelt for meg. Selv om man kan spørre seg selv hvorfor en "vanlig" hodetelefon inngang, mangler på så mange mobiler? Har en zen v plus spiller jeg er veldig fornøyd med, men er veldig greit å kunne slippe en ekstern mp3-spiller.

 

Når det gjelder tilkoblingsmuligheter, god skjerm, meny etc. er dette så klart noe som må være bra på de beste mobiler. Mitt poeng her, er kun å spørre rett ut: hva fa*n skal man med en god filmavspiller på mobilen? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Mangler touch screen og Windows mobile....hvis den hadde hatt det så kunne den vært 2008 beste telefon.

 

Helt enig, Eneste grunnen til at jeg holder meg til HTC istedet for nokia akkurat nå.

Lenke til kommentar
Hvordan føltes slidern?

 

 

samme lurer jeg på. Er den noe alla n81 så er det ikke håp er jeg redd.. noe mer knirkete og slarkete slider skal man lete lenge etter. Prøvde en her om dagen... var et mareritt å bruke for når slideren var oppe så bevegde skjermen seg ut og inn om du brukte navi-tastene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...