Gå til innhold

Her er fremtids-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg lo bra av den ånde-måleren etter å ha trukket på smilebåndet av fettprosentmåleren og pulsmåleren. Som om ikke dagens telefoner har nok funksjoner allerede. PS. kunne den måle alkoholinnhold i ånden også?

 

Det er kanskje ikke så mange som har behov for å snakke under vann, men det kan være kjekt å ha muligheten.

Fantastisk bra at de satser på dette i Asia. Nå er det bare å håpe det kommer til Norge også. Tenk så herlig å kunne svare på telefoner uten bekymring selv om man er taktekker i Bergen, sjarkfisker i Lofoten eller svømmelærer. Og det å slippe å ha telefonen i en plastpose når man skal ut og jogge i regnvær, svette på treningsstudio eller andre fuktige aktiviteter. Mer hjemmelige mobilprodusenter forsøker jo hardt å innbille oss at det vi ser på videoen enten er plent umulig, vil bremse utviklinga eller gi alt for store kompromisser med f.eks størrelse, vekt og pris.

Lenke til kommentar

Mye rart og kanskje litt unødvendige spesifikasjoner japanerene putter inn i telefonene.

Men det er fryktelig morsomt å se på alt tullet. Sikkert greit å sjekke ånden til tid en annen, men personlig tror jeg ikke jeg ville hatt bruk for det.

Kan jo puste mot hånden, for deretter å trekke inn luften med nesen. (Funker bedre enn å betale for en mobil som skal kunne finne det ut.)

:)

Lenke til kommentar

Jeg syns de var giganstiske. Det japanerne er flinke til, er å bruke plassen til skjermen best mulig, mange av kamskjell mobilene her i Europa har små skjermer med enormt mellomrom mellom rammen (spesielt Samsung mobiler). Meningen med kamskjell mobiler er jo nettopp å ha så stor skjerm som mulig...

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...