Gå til innhold

Se video av Nokia N96


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaggu skryter de ikke litt av "blitsen" sin også. UFF! *ser mer*

 

EDIT:

Nei, må prøve selv skjønner jeg. :) Men jeg er skeptisk til designet på denne. Her føler jeg de kombinerer designfeilene fra N81 (slider og plast fra helvete) og N82 (frontdeksel "nedi" rammen rundt) og lager en telefon basert på det. Det kan fort være uheldig. Men blir spennende å se, skal ikke skue hunden på hårene!

 

Kan jo fort være et får i ulveklær dette.. :p

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

helt enig med det som er skrivd over og det som ble vist her har vi jo omtrent sett før på n95 8gb, foruten klipset bak og tv.... nei dette er ikke noen avtaker i mine øyne, snarere en n81 på steroider :p

 

Dette blir med andre ord ikke min fremtidige mobil....holder meg til min nye n95 8gb en god stund til. Forskjellene er rett og slett for små.

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar
Vi har filmet det nye Nokia-flaggskipet.

 

Les mer

 

Mobilmessen bugner over av interessante nyheter, og dere velger å presentere en film av denne plastdingsen? Det sier vel litt om hvor hjerte deres egentlig befinner seg...

 

siterer den... Omtrent alt er mer intr enn n96. Den har i realiteten ikke noe nytt å by på som ikke er gjort før...

Lenke til kommentar
*snip*

siterer den... Omtrent alt er mer intr enn n96. Den har i realiteten ikke noe nytt å by på som ikke er gjort før...

 

Tja. Om DVB-H lanseres i Norge er denne telefonen überinteressant. 16 GB minne + minnekort er virkelig et steg i riktig retning. Radio med RDS er også et enormt bruksmessig steg for Nokia.

 

Klandrer Nokia mer for å "melke" N95 ved å lansere N95 8GB enn jeg klandrer dem for å lansere N96 nå. De kunne heller presset på ytterligere for å få ut N96 i nær framtid. Eneste grunnen jeg ser til å bytte til N95 8GB fra N95-1 er 128 MB ram. Hater ideen med låst og ikke-utbyggbart minne på N95 8GB. I realiteten er det jo 130 MB(?) internminne + en innebygget flashbrikke på 8 GB, eller tar jeg feil? Det har jeg på min N82 også. Men der kan jeg ta ut minnekortet og bytte det ut med 12, 16, 24 og/eller 32 GB kort når det dukker opp. Dessuten er overføring via USB bevist møkktregt på Nokias telefoner, og det går ubeskrivelig mye raskere å overføre til ett minnekort via en kortleser.

 

Og så var det den jævla "blitsen" da.. :roll: Nei, venter på "hands-on" test av N96. Telefonen er spennende, jeg har mest mistro i forhold til materialer og design, men jeg har blitt motbevist før. :)

 

EDIT:

Minne

Opptil 100 MB internt dynamisk minne for meldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer

Opptil 8 GB internt flash-minne for multimedieinnhold som musikk, bilder, ringetoner og kartdata

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Jeg er ikke imponert over Nokia denne gangen :thumbdown:

Veldig lite innovative, og N96 er lik som N95 bare i mer plastikk rundt.

 

Den dagen de eventuellt kommer med den wannabe Iphone telefon sin, da kanskje jeg blir imponert. Men dette er for tynt syntes jeg :nei:

 

 

kunne ikke vært mer enig, og som det blir skrivd i innlegget ende over så virket n96 utrolig treg... bare se når ho åpner nokia maps. På min n95 8gb så er den inne med en gang ;)

Lenke til kommentar

N96 er lagd bare for å "melke" N95 hardware. Same shit, new wrapping. Nokia bruker til og med N95-1 sitt batteri i N96 bare for å tømme lageret.

 

Men det var vel egentlig forventet. Nokia må jo ha noe "nytt" fram til de kommer med en touch-basert Nseries som blir en ordentlig arvtaker for N95.

 

Jeg for min del synes det er tragisk at Nokia har valgt og gi N96 et helt flatt tastatur. Det er en av tingene jeg liker bra med N95/N958GB: tastene er forhøyet og blir dermed veldig lette og treffe uten at man må se på tastene hele tiden.

 

Personlig synes jeg designet på N95 8GB er finere også. Og ikke minst tror jeg N95 8GB vil være mye mer ripesikker enn N96. N96 ser skikkelig plastikk ut.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om nokia snart kan stoppe å lage knappemonstere.

Noen menytaster er fint og bra, men jeg synes det har tatt litt av.

36 taster! (regner da med alt, også retningstaster og volumknapper)

 

Kan være folk liker det, men jeg synes det blir litt mye.

Hva synes folk om det forresten? :)

Lenke til kommentar
N96 er lagd bare for å "melke" N95 hardware. Same shit, new wrapping. Nokia bruker til og med N95-1 sitt batteri i N96 bare for å tømme lageret.

 

Men det var vel egentlig forventet. Nokia må jo ha noe "nytt" fram til de kommer med en touch-basert Nseries som blir en ordentlig arvtaker for N95.

 

Jeg for min del synes det er tragisk at Nokia har valgt og gi N96 et helt flatt tastatur. Det er en av tingene jeg liker bra med N95/N958GB: tastene er forhøyet og blir dermed veldig lette og treffe uten at man må se på tastene hele tiden.

 

Personlig synes jeg designet på N95 8GB er finere også. Og ikke minst tror jeg N95 8GB vil være mye mer ripesikker enn N96. N96 ser skikkelig plastikk ut.

mye kloke ord som blir skrivd her. Er helt enig med alt du sier og jeg trur egentlig at n96 er et ressultat av at nokia følte at de måtte ha noe "nytt" å vise på denne messen.

Syns ikke de har klart det, siden mange andre mobilselskaper fakisk har lansert noe som vi ikke har sett før..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...