Gå til innhold

Test StarCraft II i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal gjøre alt jeg kan for å få fatt i en billett hvertfall! syntes ikke prisen er så ille når konserter lett koster oppi tusenlappen

 

flere som skal?

 

Hvilke konserter er det du drar på da? Med mindre du mente svartebørs? :dontgetit:

 

Men tilbake til topic. Har ikke bestemt meg ennå, men det frister å gjøre noe annet i sommer enn den vanlige sydenturen ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det sier litt når Blizzard kan ta 70 euro bare for å slippe inn folk på en event hvor man kan spille SC2, se og/eller delta på turneringer, diskutere med Blizzard-ansatte og få med seg diverse ting. Klart, man får en goodie bag og sånt også da. Blizzard er noget spesielle, ingen tvil om det. :)

 

Lurer på hvordan de skal organisere dette med SC2/WOW spillingen. Kan tenke meg at minst 60% av de som drar på dette eventet er der for å teste SC2 og den nye WOW-ekspansjonen, så derfor burde de iallfall ha en del maskiner stående for å ta unna den store mengden med folk som vil spille.

 

Hmm, er faktisk litt fristende å dra på dette her, selv om jeg egentlig ikke er noen Blizzard-fanatiker. Spiller ikke WOW, og er vel sånn "over middels, men ikke helt opp" interessert i Starcraft, Starcraft II og Warcraft II/III. Og eventen er kanskje litt vel nerdete for en kar i midten av 20-årene som ikke spiller så mye lenger. Men men, får se hva jeg gjør, er jo en spennende tanke å kunne spille SC2 før ganske mange andre, ingen tvil om det.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Hadde det vært snakk om D3 så kanskje, SC2 og WoW neh.

Tipper nok D3 er i utvikling, men bare med et lite team intil SC2 er released.

 

Den nye "ekspansjonen" til WoW driter jeg så utrolig mye i, siden jeg så å si ikke spiller det lengre. Nye steder, nye quests, lvl 80, sikkert gøy i ei uke så er det old news og kjedelig igjen. Men SC2 er et spill jeg virkelig ser frem til, teller ned dagene nå :p går ut fra det er 2009 før de gir det ut (sammen med Spore?!). Diablo? Det er det dårligste "hack'n slash" spillet jeg har spilt faktisk, vet det er mange som digger det, men hallo ENSFORMIG, og kjedelig stortsett fra start. (vet jeg blir flame'a av dette, men la gå) I og med at uendelige antall asiater sitter med SC1 onani ett tiår siden release, er det nok ikke en overraskelse at SC2 måtte komme, og det kvikt.

 

Jeg vil tippe det "hemmelige" RP spillet til Blizzard er Diablo ja, World of Diablo :D Neida, får sikkert Diablo 3

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...