Gå til innhold

Anmeldelse av NBA 08 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Så vi burde droppet denne omtalen fordi andre spill i sjangeren er mer populære/bedre?

 

Jeg synes vi bør ha som mål å anmelde så mange spill som mulig. Det tror jeg de fleste av våre lesere setter pris på. :)

Helt enig, hadde jo vært latterlig hvis man skulle droppe å anmelde ett spill. Bare for at det finnes bedre spill der ute i samme sjanger :p

 

Ellers, god anmeldelse. Som om jeg skulle sagt det selv, har også anmeldt spillet http://www.an.no/kultur/spill/article3342137.ece

Lenke til kommentar

Ikke for å være pirkete, men ser at du i den ene avsnitter skriver "...animasjonene sitter som et skudd og spesialbevegelsene er selvsagt med for de beste spillerne...."

 

og i neste avsnitt skriver du "Animasjonene på spillerne er også ganske halvveis, noe som resulterer i flere unaturlige bevegelser."

 

litt selvmotsigende kanskje? :p

Lenke til kommentar
master_al, Hvordan er det MULIG å si dette spillet vanskelig? Det er seriøst så motsatt av det jeg mener at jeg er lettere sjokka :)

Hehe, vet ikke hvorfor du syntes det var så mye enklere enn meg. Men kan jo ha noe med at jeg sjelden spiller basketspill, og dette var vanskelig i den første kampen. Men etterhvert gikk det enklere, så ble det mindre tap :)

Lenke til kommentar
Ok. Så vi burde droppet denne omtalen fordi andre spill i sjangeren er mer populære/bedre?

 

Jeg synes vi bør ha som mål å anmelde så mange spill som mulig. Det tror jeg de fleste av våre lesere setter pris på. :)

 

Så klart, men så sjeldent som dere anmelder basketspill (det siste basketspillet dere anmeldte som ikke var street spill er NBA live 2003) så synes jeg at det er litt skuffende at dere anmelder det dårligste spillet som er å få tak i. Hvis dere har planer om å anmelde flere så setter jeg jo så klart pris på det :)

Lenke til kommentar
master_al, Hvordan er det MULIG å si dette spillet vanskelig? Det er seriøst så motsatt av det jeg mener at jeg er lettere sjokka :)

Hehe, vet ikke hvorfor du syntes det var så mye enklere enn meg. Men kan jo ha noe med at jeg sjelden spiller basketspill, og dette var vanskelig i den første kampen. Men etterhvert gikk det enklere, så ble det mindre tap :)

 

har ikke spilt basketball siden jeg skrev bball i DOS for 15 år siden og vel så det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...