Gå til innhold

Ny mobilserie fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C902i har imidlertid ikke støtte for Bluetooth-profilen A2DP.
Rart at SE, som normalt har A2DP på de fleste modeller, skulle droppe det på "den nye K850i". Sikker på at det ikke er en misforståelse/feil? :dontgetit:

 

Edit: Den offisielle produktsiden sier "Bluetooth™ stereo (A2DP)". Den skal derimot ha mistet støtten for microSD-kort.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

hmm, forvirrende greier. hadde dem stappa kameraet til c902 inn i c702 så hadde valget vært enkelt, men jaggu meg skal valget stå mellom autofokus og blits på den ene siden, og gps og sprutsikker på andre...

 

nåja, om en kan bruke c702 som gps for andre enheter også (har en N800 her som kunne trengt det ;)) så tror jeg valget hadde falt på den, så får autofokus være autofokus...

Lenke til kommentar
3 holder vel fint til standard størrelse utskrifter, 5 til A4 svjhf. når en går over det så begynner optikken virkelig å telle så...

 

I know, men jeg jobber med design, og da begynner størrelsen å være rundt a3 så trenger 5mpix ;)

 

 

Er det trykksensitive kamerafunksjonstaster rundt skjermen?

 

jepp for kamerafunksjonene slik at det blir mere cybershot vennlig

 

 

Det er det ja. Uff, jeg som nesten hadde bestemt meg for K850i nå! Nå må jeg vurdere å vente på denne. :hmm:

 

K850 er jo WAAAY styggere enn c902, dessuten er knappene og navigasjonstastene fucka... for å ikke nevne bugs'ene som er på den for tiden

Lenke til kommentar
hmm, forvirrende greier. hadde dem stappa kameraet til c902 inn i c702 så hadde valget vært enkelt, men jaggu meg skal valget stå mellom autofokus og blits på den ene siden, og gps og sprutsikker på andre...

 

nåja, om en kan bruke c702 som gps for andre enheter også (har en N800 her som kunne trengt det ;)) så tror jeg valget hadde falt på den, så får autofokus være autofokus...

 

C702 har Autofokus men ikke bildestabilisator som C902

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig stort forskjell mellom k850 og c902. c902 er kanskje til og med dårligere, den har ikke micro sd støtte (tror jeg) og ikke støtte for a2dp. :ermm: Eneste fordelen er at den ikke har touch knapper (som jeg syntes var dårlig, har k850 og jeg kommer nær touch knappene uten at jeg vil de hele tiden) og at den har større telefon minne, som er bra

Lenke til kommentar
Merkelig at C-serien ikke ahr 2 kameraer og videotelefoni. Kanskje de ikke faser ut K-serien alikevel?

Begge har da kamera på fremsiden til videotelefoni så vidt jeg kan se. :)

 

Jeg så på den tekniske sammenligningen av K850 og disse to, og de hadde ikke kryss for videosamtale. Men på beskrivelsen av C902 stod det videosamtale :)

 

Så du har rett!

Lenke til kommentar
Det er ikke så veldig stort forskjell mellom k850 og c902. c902 er kanskje til og med dårligere, den har ikke micro sd støtte (tror jeg) og ikke støtte for a2dp. :ermm: Eneste fordelen er at den ikke har touch knapper (som jeg syntes var dårlig, har k850 og jeg kommer nær touch knappene uten at jeg vil de hele tiden) og at den har større telefon minne, som er bra

 

Også ser det ut som C902 har fått tilbake fotolyset ( i tillegg til xenon blitz).

=lommelykt :)

 

Dessuten er jo C902 en god del tynnere enn K850 da... 11mm kontra 17mm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

Eh .. Her er det noe som ikke stemmer :p For det første; X-PICT story er på K850i også. Det eneste C902 har som K850i ikke har er ansiktsgjenkjenning xD Det er vel egentlig en bortkastet funksjon som kan aktiveres i K850i ved en software-update? :)

 

Ellers stiller K850ien sterkere til når det gjelder kameravennlighet utseendemessig. Jada, det er enkelt å starte kameraet i C902, men den har ikke slideren har den vel? :) Den er SINNSYKT kjekk om du tar masse bilder! :) Og det ser heller ikke ut til at C902 har blitz? =| Bare LED? LED har K850i også :p Sålangt er nok K850i SEs beste kameratelefon..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...