Gå til innhold

Bygg din egen telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohh :) slike nyheter liker jeg sammen med nytraktet kaffe om morgenen

 

Dette er absolutt veien og gå , hvor herlig kan ikke dette bli etterhvert når enda mer støttes av telefonene?

 

Synd at det ikke er støtte for EDGE og 3g, men det gjør ikke telefonen totalt ubrukelig

 

Så setter jeg spørsmålstegn ved produksjonskvaliteten, men uansett så gleder jeg meg til de første testene begynner og komme :)

Lenke til kommentar

hmm, er vist windows mobile, og ingen 3g. men men, wifi duger, og 5mpx kamera skulle nok funke. men hva pokker skal en med entra fremoverrettet kamera om en ikke har 3g? voip?

 

og jeg lurer på om ikke 30 dagers garantien er noe sånn amerikansk greie. der borte er det vel ikke lovpålagt med noen minimumsgaranti skulle jeg tro. er vel derfor apple for eksempel selger forlenget garantitid på sine produkter osv...

 

prisen spratt fort opp på 350$, ca 1750kr om jeg ikke har regnet meg helt bort.

 

med med wm6, wifi, 3" skjerm, gps, 5mpx, og litt annet knask så er ikke det så dårlig ;)

 

og to simkort til og med. kan dytte inn ett lokalt ett for utenlandsreiser da :D

 

så er spørsmålet, hvem har lyst til å være prøveklut? skal amobil bestille en basismobil og gå den etter i sømmene angående hva den tåler osv tro?

 

eneste som mangler er at en kan sende den tilbake for å få lagt til eller oppgradert deler ;)

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
jeg lurer på om ikke 30 dagers garantien er noe sånn amerikansk greie
Latterlig at de kan saksøke hvem og hva som helst for alt, men ikke eier forbrukerrettigheter... Kos med 2års garanti på mobilen sier nå jeg.

 

så er spørsmålet, hvem har lyst til å være prøveklut?
Det må da være en hardcore mobilentusiast ala Mobilguiden her som ønsker å ofre seg? :innocent:
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...