Gå til innhold

Ny Skype-oppdatering klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var visst en artikkel på HW.no om at tyske myndigheter skulle overvåke terrorister som bruker Skype, ved å kjøpe "malware" og plante det hos terroristen/mistenktes PC, via e-post vedlegg eller noe sånn jalla greier. :rofl: (Det var gjerne det Pyrellus siktet til)

Lenke til kommentar
Men dette gjelder jo Skype for Windows, Arsæll Benediktsson. Jeg bruker Skype 1.4.0.118 for Linux og den har ikke denne feilen.

 

So what? Jeg ser ingen oppfordring av typen "Vennligst skriv inn din personlige irrelevante Linux-promotering her:"

 

Det minner meg litt om gamle dager på irc når folk spurte om anbefalinger til bilderedigering, cdbrennings program osv. Så kom det en linux-smarting som anbefalte et tekstbasert linux-program til dem, uten å engang nevne at det var for linux. Når han ble konfrontert med det, fra personen som lurte, og fra andre, så nektet han å innse at 95-99% av folk brukte windows. Denslags stabeis som villeder andre uten å engang fortelle at det han anbefalte var for linux, bidrar ikke akkurat til å gi et godt inntrykk av linux.

 

Den historien var en delvis avsporing, og jeg beskylder deg ikke for nøyaktig det samme, men når jeg ser den typen kommentarer så går tanken til de særingen som nekter å innse at de er i et solid mindretall, og nekter å innse hvordan verden ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...