Gå til innhold

K-Soft tapte igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og en ting til - jo lenger denne saken går - jo mer oppmerksomhet vil den få, og jeg er ikke helt sikker på om det vil slå så veldig positivt ut for K-Soft når en del av deres angivelig 16.401 bedrifter de har om kunder begynner å få snusen i denne saken.....

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

hehe, genialt at han vurderer å anke saken. Nå var det vel for så vidt ikke noen av de saksøkte som hadde lagt det ut etter hva jeg husker (kan selvsagt hende jeg tar feil) men en 5. person. var vel bare at en av de saksøkte, kanskje flere av de for alt jeg vet, hadde linket til piratkopien slik at folk fikk prøve det de mente var dårlig programvare. Men stå på K-Soft, hvis neste runde blir like dyr og du anker videre kan det jo fort bli en del penger ut fra selskapet ditt på en effektiv måte.

Lenke til kommentar
Før denne saken kom fram på hw.no hadde jeg aldri hørt om K-Soft.

Når det er sagt kan jeg sikkert ramse opp 200-300 andre programvare firmaer. Jeg er ikke helt sikker på hva det går i her, men det lukter svidd.

 

Veldig OT, men klarer du 300 programvareselskap fra hukommelsen (altså uten Google/annen lektyre), imponerer du i hvert fall meg stort :)

Lenke til kommentar

Apropos spam, se hva vi fikk på faksen i forrige uke:

 

post-3851-1202304985_thumb.jpg

Beklager litt krøll. Det har ligget nesten en uke i papirsøpla på kontoret.

 

Ingen av de andre selskapene i kontorlandskapet der jeg jobber hadde hørt om firmaet før, men etter å ha fortalt litt om det og rettsakene i sittegruppa ved kaffemaskinen så vet hele kontorlandskapet om selskapet. Og ja, de lo bra og ristet på hodet. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...