Gå til innhold

Latitude får nye modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WXGA kan vist brukes om flere oppløsninger:

* 1280×720

* 1280×768

* 1280×800

* 1360×768

* 1366×768

 

Jeg håper på 1280x800 siden jeg verdsetter 1280*32 pixler ekstra i høyden mer enn 768*86 pixler ekstra i bredden (sammenlignet med 1280x768). 1280x800 passer også bedre til HD-filmer (1280x720 vil gi perfekt pixel-mapping med en tynn sort stripe oppe og nede).

 

Ellers så virker de meget interessante. Lav vekt, SSD, LED baklys, osv.

 

Displayport er jeg ikke så begeistret for. Det er ikke mange skjermer eller prosjektører som støtter det direkte så det betyr at man må drasse med seg en adapter.

Lenke til kommentar
Har en powerpoint jeg mest trolig ikke skulle hatt ang denne serien... (har kontakter i dell) der alle detaljer er avslørt :)

 

Men tørr ikke å poste den her.

 

En av de mer uinteressante detaljene er at Dell velger å levere denne bedriftsmodellen i en haug av forskjellige farger (tror det var 8 forskjellige).

 

JKJK - kanskje en ide å forandre signaturen før du lekker bedriftshemmligheter? Storebror vet hvem du er.

Lenke til kommentar
Displayport er jeg ikke så begeistret for. Det er ikke mange skjermer eller prosjektører som støtter det direkte så det betyr at man må drasse med seg en adapter.

 

Dell selger en del skjermer med displayport. De håper kanskje å selge litt fler skjermer i samme slengen nå.

 

Enig med deg at flere pixler i høyden er å foretrekke.

 

Ellers virker teknologien veldig bra. eSATA passer perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Slippes vel i midten/mot slutten på andre kvartal. Ultraportable litt senere.

 

Mer kan jeg nok ikke si. Står klart og tydelig at dokumentet er konfidensielt, men kan deles med de som har NDA avtale med dell :).

Men derimot ikke deles med noen uten NDA avtale eller "to be discussed with vendors" :)

 

Har vel risikert nok som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...