Gå til innhold

12 mobilprogrammer du må ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smarttelefonen din er ikke komplett før du har disse programmene.

 

Les mer

 

Her skriver dere at s60 er et operativsystem, noe som er feil. Kan i den sammenhengen at disse programmene finnes også til UIQ-telefoner. Men man _må_ aldeles ikke ha disse programmene. Hvis dere først skulle omtale programmer man må ha på en telefon med brukergrensesnittet, s-60, så kunne dere kanskje omtalt et program som lar nyere s60 telefoner bruke smilys i sms.

Og det at et program er skrevet i java, gjør det ikke mindre genialt. Hvor er Opera mini???

Lenke til kommentar
Automatisk tastelås: Epocware Handy Keylock
Om ikke Handy Keylock nettopp ble gratis er AutoLock et jevngodt og gratis alternativ.

 

Jeg savner Opera Mobile; den desidert beste nettleseren til Symbian.

 

Og det at et program er skrevet i java, gjør det ikke mindre genialt.
Må si meg uenig. Et program til en Symbian-telefon skrevet i C++ er mye kraftigere og kan gjøre mye mer enn et java-program til Symbian-telefoner noen gang vil kunne. I et java-program må du feks åpne et skrivevindu for å skrive med ordbok mens du kan skrive med ordbok direkte i feks Opera Mobile. I tillegg har programmer skrevet i C++ ofte direkte tilgang til kjernefunksjoner i telefonen så de kan bytte ut feks kalenderen eller galleriet; prøv å finn et java-program som kan det samme...

 

Er det forresten noen som kan nevne noen Samsung-telefoner som kjører S60?
Eller hva med denne LGen?
Lenke til kommentar
Automatisk tastelås: Epocware Handy Keylock
Om ikke Handy Keylock nettopp ble gratis er AutoLock et jevngodt og gratis alternativ.

 

Jeg savner Opera Mobile; den desidert beste nettleseren til Symbian.

 

Og det at et program er skrevet i java, gjør det ikke mindre genialt.
Må si meg uenig. Et program til en Symbian-telefon skrevet i C++ er mye kraftigere og kan gjøre mye mer enn et java-program til Symbian-telefoner noen gang vil kunne. I et java-program må du feks åpne et skrivevindu for å skrive med ordbok mens du kan skrive med ordbok direkte i feks Opera Mobile. I tillegg har programmer skrevet i C++ ofte direkte tilgang til kjernefunksjoner i telefonen så de kan bytte ut feks kalenderen eller galleriet; prøv å finn et java-program som kan det samme...

 

 

Opera Mini fungerer helt glimrende på symbiantelfoner, så vel som på andre mobiltelefoner. Synes det overgå Opera Mobil, da måten den komprimerer sidene på er genial. Finnes også andre javaprogrammer som er geniale. Et er nevnt i denne tråden, nemlig Google Maps.

Lenke til kommentar
Synes det overgå Opera Mobil[e], da måten den komprimerer sidene på er genial.
Ikke umulig Opera Mobile 9 får en "åpne som Opera Mini-vindu"-funksjon...

 

Ellers viser jeg til hva jeg sa i en lignende diskusjon:

Opera Mini mangler blant annet tabs, kan ikke kjøre ajax etter at siden er lastet fra serveren til klienten, og mangler en god del CSS. Som en enkel browser er Opera Mini derimot den beste, og om du ikke bryr deg om feks tabs velger du nok heller hastigheten til Opera Mini over dette.
Lenke til kommentar

det eneste programmet jeg fikk lyst tilå kjøpe her er advanced call manager, men det er fordi jeg har brukt det før fordi jeg er ganske plaget av telefonselgere og det fungerer faktisk ganske bra mot telefonselgere, så lenge man husker å legge inn de nye nummerene de ringer fra, eller legge inn de mest brukte fra telefonterror.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...