Gå til innhold

Vista SP1 og Server 2008 snart her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å være festdreper her nå altså, veldig kjekt med nyheter om hva som kommer, men jeg tror jeg har hørt nok om Vista SP1 inntil den faktisk lanseres og man kan gå i dybden på det reelle produktet.

 

Jeg gleder meg til den kommer, for all del, men jeg trenger ikke flere påminnelser.

Lenke til kommentar
Trodde Vista fortsatt var Beta, jeg ....

Vøhøhøhø.

 

Bare så det er sagt. Ja, Vista er ustabilt for mange. Men det er sikkert også mange som ikke har store problemer med Vista. Driverstøtten er noe dårlig, og det er sikkert noen stygge bugs der enda. Men for meg har Vista virket så gost som upåklagelig, så jeg er nå fornøyd.

 

Edit: Og jeg ser fram til SP1 jeg også. Men synes Hardware.no har hatt lovlig mange artikler om saken med tanke på at updaten enda ikke er ute. ;-)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vista x86 på laptop var en heller kjip opplevelse med blåskjermer i hytt og gevær, men x64 derimot det gikk mye bedre, ikke et snev av problemer faktisk. (ikke umulig at det var selve innstalleringen foretatt av nettbutikken som var den skyldige)

 

Det skal bli godt å få fikset noen av "bugsene".

Lenke til kommentar

nå har jeg hatt vista RC1, RC2, Businessx86 og x64, og kan ikke si at jeg har hatt mye problemer siden RTM-vista. Siste halve året har jeg hatt èn bluescreen mens j så på film, men ellers ingen problemer.

Hva slags programvare er det folk har som kræsjer hele tiden, og hva slags hardware er det i de maskinene som ikke har driverstøtte?

skjønner ikke at folk kan ha så mange problemer...

Men håper snart MS skjønner at 32bit er fremtiden og fjerner 32bit-operativsystemer. Det vil tvinge frem bedre drivere til 64bit.

Lenke til kommentar
Ikke meningen å være festdreper her nå altså, veldig kjekt med nyheter om hva som kommer, men jeg tror jeg har hørt nok om Vista SP1 inntil den faktisk lanseres og man kan gå i dybden på det reelle produktet.

 

Jeg gleder meg til den kommer, for all del, men jeg trenger ikke flere påminnelser.

 

nja, kommer nok flere påminnelser; "Vista SP1 slippes om en uke", "MS presenterte Vista SP1 og Sever 2008", "Vista SP1 snart i norske butikker", "Nå er Vista SP1 her", og til sist den som betyr noe; "Vi tar en nærmere titt på Vista SP1"

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...