Gå til innhold

VMware utvider desktop-virtualisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den største konkurrenten til disse produktene kommer i fra Citrix og Microsoft, men det er fortsatt et godt stykke frem til VMware som kan nyte sin posisjon på programvarevirtualisering med fartstid siden 1998.

 

Hva menes her? Jeg kjørte min første virtuelle Netware 3.x server i Vmware på IBM OS2 i 1994/5.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Den største konkurrenten til disse produktene kommer i fra Citrix og Microsoft, men det er fortsatt et godt stykke frem til VMware som kan nyte sin posisjon på programvarevirtualisering med fartstid siden 1998.

 

Hva menes her? Jeg kjørte min første virtuelle Netware 3.x server i Vmware på IBM OS2 i 1994/5.

 

Da var du virkelig forut for din tid. VMware ble nemlig ikke etablert før i 1998.

Lenke til kommentar
Den største konkurrenten til disse produktene kommer i fra Citrix og Microsoft, men det er fortsatt et godt stykke frem til VMware som kan nyte sin posisjon på programvarevirtualisering med fartstid siden 1998.

 

Hva menes her? Jeg kjørte min første virtuelle Netware 3.x server i Vmware på IBM OS2 i 1994/5.

 

Da var du virkelig forut for din tid. VMware ble nemlig ikke etablert før i 1998.

 

Jeg var ikke alene om å kjøre det på vårt kontor, det er mulig produktet var i en beta fase og at selskapet het noe annet den gang, men det var virkelig vmware.

 

EDIT:

Firmaet VMWare søkte om patentet i 1998, og jeg mener det vi hadde fått tak i var på forskningsstadiet. Og det fungerte.

 

EDIT2:

On February 8, 1999, VMware introduced the first x86 virtualization product, VMware Virtual Platform, based on earlier research by its founders at Stanford University.
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...