Gå til innhold

Musen du former selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en artig ide. Egentlig litt rart at ikke noe kjente eller totalt ukjente firma har satset på noe slikt før. -Hvis dette er en helt ny nyhet i markedet da?

 

Det finnes jo allerede produkter i dag som kan formes av brukeren selv. Produkter som kan formes etter å ha ligget i varmt vann, eller er oppvarmet til en viss temperatur. Hvor så produktet beholder sin form når det er nedkjølt til normal innetemperatur.

Lenke til kommentar
Kan sikkert bli interessant å se resultatet når man f.eks spiller og ikke er fornøyd med innsatsen/resultatet. ("#¤¤%%%&!!!! * klemme musa hardt i hånden*) :p

Tenkte også litt på det, mulig man legger opp til ett konsept hvor man former musen for så å "bake" den eller på en eller annen måte sikre seg at den blir stiv etter at den har fått formen man vil ha. Evnt at man må varme den opp(mer enn 37grader...) før man kan forme den. Jeg kan ikke se for meg annet enn at enn mus som til enhver tid er formbar må være verre enn noe annet...

Lenke til kommentar
Kan sikkert bli interessant å se resultatet når man f.eks spiller og ikke er fornøyd med innsatsen/resultatet. ("#¤¤%%%&!!!! * klemme musa hardt i hånden*) :p

Tenkte også litt på det, mulig man legger opp til ett konsept hvor man former musen for så å "bake" den eller på en eller annen måte sikre seg at den blir stiv etter at den har fått formen man vil ha. Evnt at man må varme den opp(mer enn 37grader...) før man kan forme den. Jeg kan ikke se for meg annet enn at enn mus som til enhver tid er formbar må være verre enn noe annet...

 

Ja, det kan blir et problem. Moser man denne formbare musen litt hard, er det jo opplagt at den blir ødelagt. Med mindre de legger inn en væske som tåler en del kompressjon med en kraftig nylontrekk.

 

Men så har man jo kombinert mus/musesykeball som man kan klemme litt på i litt ømme stunder.

Lenke til kommentar

Viker ganske genialt.

Bruker selv en Vertical Mouse fra Evoluent idag, noe som jeg syns er utrolig mye mer behagelig enn en vanlig mus, men Evoluent'en er litt for vertikal til at den er perfekt. Hadde jeg hatt en mus som hatt vært en mellomting mellom en vanlig mus, og en vertical, så hadde det vært ypperlig

Lenke til kommentar
spennende.. men dagens løsning fungerer flott for meg.

men måtte glise litt da jeg så den med "joystick"-fassong. hva var den forma etter tro?

Slike mus har eksistert lenge, dvs jeg vet ikke om de er i produksjon lengre, vet liksom ikke helt om salget tok helt av noengang. Lurer på om det ikke var ett norsk firma som stod bak designet av de første... ?

Lenke til kommentar

Likte tanken på at man kan plasere kanpper hvor man vil.

Alle musene som har en (eller flere for den saks skyld) kanpper på siden som man kan bruke som "tilbake" knapp når man surfer har aldri passet helt til min hånd, dermed kommer jeg ganske ofte borti høyre museknapp når jeg sufer. Så denne er en sikker invistering så lenge prisen ikke tar helt av.

 

Jeg håper virkelig de bruker et materiale som ikke former seg ved kroppstemperatur. Gjør de det tenker jeg det kan bli noe ekkelt å bruke musa etter noen timer, når man er blitt varm og god i hendene.

Lenke til kommentar
Hva med å bare modifisere en eksisterende mus? F.eks ta av lokket og forme til en overdel av gips og flytte knapper og hjul slik at det passer den nye formen.

Høres tungvint ut.

Desto kulere da. Har vært inne på tanken selv og sikret meg et aldri så lite lager med redundante gnagere i tilfelle jeg skulle på lyst på en mus i...betong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...