Gå til innhold

Gamer.no søker spillserverdriftere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har driftet en del servere til forskjellige spill, og blant disse har det vært en CS 1.6 server. (Alle har bare vært private fun-servere).

Men det jeg lurer på er hvor stor erfaring drifteren må ha, og litt flere detaljer om hva arbeidsoppgavene eventuelt blir.

Og i hvor stor grad er Linux-kjennskapen viktig? Du bruker Linux til å installere serveren, og kanskje konfigurere den via en form for remote control/SSH eller noe annet, men det bør vel hvem som helst klare. Eller er det noe "mer"?

 

Jeg lurer på en del, ja. (:

Lenke til kommentar

Spilldriftere vil kun ta seg av generell drifting av spillserverprogarmvaren, sørge for at den fungerer skikkelig osv.

 

Av Linuxkunnskap trenger man ikke mer enn generell kunnskap til å få det opp, holde det ved like osv.

 

OS-drift og annen fysisk drift blir unnagjort av oss. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg og Mats fikser dette på 0,0.. Jeg har AMXX mod osv alt klart.. Mats er broren min og han har hatt mange servere på min og hans data før. Dette fikser vi fint om vi får muligheten ;)

Lenke til kommentar

I og med at det ikkje er satt nokon grense på alder vil eg tru at det kan gå greit. Så lenge du har det som skal til blir du nok vurdert. Du taper uansett ikkje noko på å sende inn ein søknad. Om du ikkje blir moderator med ein gong, kan det vere at du blir det på litt lenger sikt. :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal spørre om alt mulig. Kan dere ikke bare sende inn en søknad ? Det verste man får er et "NEI" lissom. "Nei jeg vil/kan ikke søke på den stillingen pga ditt og datt". Det skader da ikke å prøve hvertfall? I "verste" fall så blir de jo bare gjort oppmerksom på at du er interessert i jobben. Er det så farlig da :ph34r:

Lenke til kommentar

Fint at folk er såpass spørrende da. Virker som ikke folk bare skal kaste bort tiden til gamer.no med å sende inn søknader på verv/stillinger som de uansett ikke kvalifiserer til eller kan utføre på en god måte.

Jeg er slik av væremåte selv jeg. Melder meg aldri på ting jeg tror jeg ikke klarer å gjennomføre. Kansje er det dumt noenganger. Kansje jeg fint hadde klart mer enn jeg tror. Men jeg kaster ikke bort tiden til andre folk ihvertfall. Er så altfor mye tull her i samfunnet. Bra å se noen som er reale folk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...