Gå til innhold

Kulturo: Cloverfield gjør deg kvalm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Ble ikke kvalm jeg, kansje fordi jeg så den i daglig lys, å ikke så høyt volum.. Men ganske bra film, anbefales.(spør du meg)

 

Jeg så den i mørk kinosal, med høyt volum, og ble heller ikke noe kvalm. Fikk ikke inntrykk av at noen andre var kvalme heller. Men jeg skjønner at man kan bli kvalm av den, for det er noe bevegende filming til tider. Men jeg likte filmen, og kan også anbefale å se den.

Lenke til kommentar
Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på :p

 

Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til.

 

Men den filmen har jo ikke kommet ? :dontgetit:

 

 

Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på :p

Jeg spør da: Har du sett de 2 første?

 

Nei, skulle nok ha gjort det. Visste ikke at det var en trilogi en gang da jeg gikk for å se den.

Lenke til kommentar
Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på :p

 

Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til.

 

Men den filmen har jo ikke kommet ? :dontgetit:

Cloverfield? Den har vært i usa på kino...

Lenke til kommentar
Bourne Ultimatum? Den var rett og slett dritkjedelig syntes jeg... Eneste filmen jeg har sett på kino som jeg har angret på at jeg har brukt penger på :p

 

Meg du mente? Nei, Bourne Ultimatium har jeg faktisk ikke sett, var Cloverfield jeg siktet til.

 

Men den filmen har jo ikke kommet ? :dontgetit:

 

 

Bor i Singapore for tiden, og her har Cloverfield gått siden 18. Januar ;-).

Endret av Noteknekk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Så førpremiere i Colloseum 1 (Oslo) i går. Tøff film.

 

Håndholdt kamera fungerer veldig bra, utrolig bra effekter som blir skapt. Starter litt tregt, men skaper ei grei ramme før alt smeller. Etter det er det non-stop action...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...