Gå til innhold

Viewty selger som hakka møkk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er omtrent halvparten av hva iPhone solgte på samme tid, virkelig imponerende.

 

joda..men viewty har jo blitt solgt i "litt" flere land enn iphone også da :p

Men iphone prøver seg jo også i andre land uten særlig suksess. I England gikk det jo så dårlig at de ikke engang ville oppgi salgstallene!

Lenke til kommentar

Design-telefon? Synes dette begrepet blir brukt alt for ofte, så lenge telefonen bare har en stor skjerm og få taster. Om noe er dette en kameradesigninspirert-telefon:)

 

Bra den selger mye, det fortjener den. LG varter opp med fin skjerm, godt kamera, ellers gode spesifikasjoner og et behagelig grensesnitt til en pris som ikke er så ille. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Det er omtrent halvparten av hva iPhone solgte på samme tid, virkelig imponerende.

 

Nå er ikke Viewty heller et så opp-hypet produkt som iPhone.

Det var også poenget mitt. En telefon jeg bare har sett nevnt to-tre ganger har solgt halvparten så mange enheter som saken jeg senest hørte nevnt av søskenebarn på søndag, og har sikkert lest om annenhver uke i et år.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri forstått meg på uttrykket hakka møkk som noe bra...

Møkk i seg selv er ikke akkuratt noe man vil kjøpe, og hva er da hakka møkk?

 

Jeg er så lei I, Phone (ja, jeg vet det er feil).

På skolen jeg går på er det flere som har den enn folk som har den mobilen jeg har (SE z710i)

det er en i klassen, en i parallellklassen og minst 3 til av folk jeg vet om, og det går en god del folk på skolen som jeg ikke kjenner i tillegg.

 

Flott at LG selger masse av mobilen, selv om jeg synes at viewty kanskje var litt teit navn, og hva er saken med å ha både modellnr og navn? Hvorfor ikke bare kalle den viewty eller Ku990?

Lenke til kommentar

kan vel si det slik at etter hvert som jeg leser om KU990 så får jeg lyst til å bytte ut min årsgamle telefon (Z710, hi5 sn0dig :D), noe som er snart første gang jeg har gjort.

 

godt kamera etter hva jeg forstår, gode oppkoblingsmuligheter (mangler wifi, men med flatpris på mobiltrafikk så trenger en ikke det så mye), i det store og hele en knall mobil ut fra specs.

Lenke til kommentar

Bestilte meg en KU990 før jul, men avbestilte etter 5 utsatte leveringsdatoer. Nå er en HTC Cruise underveis, tror ikke jeg kommer til å angre på det selv om Viewty nok er en bra mobil. HTC Cruise har riktignok bare 3mp kamera, men bilder jeg har sett tatt med den er gode. Så har den GPS og Wi-Fi som Viewty ikke har, samt at den takler 8gb minnekort. Prisen er bare 700kr mer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bestilte meg en KU990 før jul, men avbestilte etter 5 utsatte leveringsdatoer. Nå er en HTC Cruise underveis, tror ikke jeg kommer til å angre på det selv om Viewty nok er en bra mobil. HTC Cruise har riktignok bare 3mp kamera, men bilder jeg har sett tatt med den er gode. Så har den GPS og Wi-Fi som Viewty ikke har, samt at den takler 8gb minnekort. Prisen er bare 700kr mer.

 

 

KU990 takler også 8GB minnekort:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...