Gå til innhold

Mount & Blade får butikkutgivelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker jo med Jedi Knight, Rune og Age of Conan. Ikke vært noe i veien for at de har laget noen arenaer vi kunne kjempet mot. Dette slåssesystemet skriker at dette er noe man kan mestre, men da er det kjipt at du ikke kan vise deg fram mot en ekte spiller :)

 

Er mega fan av multiplayer melee spill :D

Lenke til kommentar
Heftig helt til man finner ut at det er kun offline :(

 

Tja. Hadde vært kult med en slags multiplayer-del, men ikke faen om jeg vil ha det som et MMO. Huff.

 

Høres forresten kjempefint ut at spillet kommer i butikkene. Tror ikke det vil selge så bra, da fanskaren egentlig allerede er definert. Folk som kjøper spill i fysisk butikk, er ofte folk som ser bakpå coveret. Hva ser man bakpå coveret? Man ser bilder. Er ikke grafikken noe god, legges spillet tilbake i hylla. Litt trist, i og med at selve spillmekanismen og alt sånt er så utrolig velfungerende. M&B beviser at man slettes ikke trenger bra grafikk for at spillet skal kunne være bra. Nå er grafikken dog brukbar, og man har til og med en kul ragdoll-fysikk, men det er fortsatt ikke Crysis. Likevel, spill som Elder Scrolls, Gothic, Two Worlds, The Witcher, WoW (osv osv) kunne bare drømme om å ha et så bra kampsystem.

 

Anbefaler folk som ikke har prøvd ut spillet, å laste ned trial-versjonen på den offisielle nettsiden. Da får dere spille til lvl6, da dere må stoppe og starte på nytt, eller kan kjøpe det for litt over hundre kroner (litt over hundre kroner for opptil flere hundre timer er ingen dårlig pris...).

Lenke til kommentar

Hvordan er spillets nyeste versjon med tanke på maskinvare-krav? Testet nemlig dette i en ganske tidlig versjon og ble fort hektet. Men med de nyere versjonene ble plutselig spillet svært tungt å kjøre. Dette på en bærbar med 2.0 GHz Core 2 Duo, 4GB 667 MHz ram og 512MB Nvidia 8600M GT (DDR2). Så synes det var litt nedtur.... Orker ikke å spille med en fps på rundt 20 og konstant hakking i store kamper og 30 til 40 fps på det beste.

 

Forøvrig fint at det kommer ut i butikkene. For spillet er veldig bra, spesielt kampsystemet bør de få skryt for. Se for deg kampsystemet i Oblivion, bare med langt flere soldater i aksjon på en gang.

Lenke til kommentar

Har fulgt dette spillet i flere år nå. og jeg må si de har greid det. Ride motoren og kampsystemet er en drøm. De er rett og slett drit morro å ri rundt og slakte folk. (Groteskt sakt, men hva kan jeg si?) Gleder meg til å se det endelige produktet. Også håper jeg andre spill produsenter lærer noe av måten kamp til hest fåregår her.

Lenke til kommentar
Hvordan er spillets nyeste versjon med tanke på maskinvare-krav? Testet nemlig dette i en ganske tidlig versjon og ble fort hektet. Men med de nyere versjonene ble plutselig spillet svært tungt å kjøre. Dette på en bærbar med 2.0 GHz Core 2 Duo, 4GB 667 MHz ram og 512MB Nvidia 8600M GT (DDR2). Så synes det var litt nedtur.... Orker ikke å spille med en fps på rundt 20 og konstant hakking i store kamper og 30 til 40 fps på det beste.

 

Forøvrig fint at det kommer ut i butikkene. For spillet er veldig bra, spesielt kampsystemet bør de få skryt for. Se for deg kampsystemet i Oblivion, bare med langt flere soldater i aksjon på en gang.

 

Jeg kjører det glatt med instillinger satt høyest (mange detalj-valg har blitt lagt til), selv i store slag. Har nogen lunde samme PC som deg, bare 2gb mindre RAM (HP Pavilion DV9575). Jeg vet at spillet ble litt tungt i noen beta-versjoner, men det fikset de med oppdateringer. Nå kjører det som en drøm.

Lenke til kommentar

ja. 903 er en veldig god versjon, krever lite(faktisk mindre enn den første versjonen jeg prøvde og den hadde mye mindre grafikk.)

 

eneste gangen det hakker for meg er når det kommer nye fiender inn på slagmarken, men det varer bare et halvt sekund og er ikke ofte det skjer.

 

 

dette er også de mest stabile versjonen, har spillt mange timer de siste dagene og ikke en eneste crash.

 

spillet har nå også fått flere skikkelige quests,

som å jakte på folk i gatene av byer eller lete etter mordere i landsbyer.

måtte til og med låne ut en av hjelperne mine.

er også gøy å hjelpe landsbyen din bli rikere og bedre

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...