Gå til innhold

Ny utsettelse for Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist..... Ikke stort mer å si... Hvor lenge kan egentlig FunCom holde ut? aksjene raser jo ved hver utsettelse (går jo litt opp igjen, men allikevell..), og jeg vil ha det spillet! :S jaja, får satse på AoC i mai da... men må si at jeg tviler på at de slipper det da, etter så mange utsettelser........

Lenke til kommentar

Det er eit spill som er verd og vente på, kan godt vente viss det blir mindre bugs og bedre graffik. Får håpe det blir den siste utsettelsen av spele no. Tipper at aksjekursen går ned litt med den går sikkert fort oppatt, dei kom sikkert til og tene noke voldsomt på spillet. Omtrent alle eg kjenner som speler WOW kom til og gå over til Age of Conan når det dukker opp, so blizzard vil få ein bra konkurent her.

Lenke til kommentar
Mulig det begynner å bli lurt å holdet datoer for seg selv til de vet når de har et onlinen spill som fungerer.

 

Tviler dog sterkt på så lange utsettelser pga finpuss som de så fint kaller det, det er allerdet kraftig utsatt så de har masse press på seg. Så finpuss - neppe.

 

Ja, det er alltid dumt å komme med en spesifikt dato.

Kunne de ikke bare sagt at spillet kom engang i 2008 eller noe sånt, så hadde de ikke et så stort deadline press på seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg blir utrolig skuffet dersom dette spillet er middels etter å ha ventet såpass lenge på det. Det jeg har sett av videoer og bilder til nå, samt lest enkelte folks reaksjoner på betaen gjør meg litt mer skeptisk enn jeg skulle ønske.

 

Håper uansett Funcom klarer å dra dette prosjektet i land med stil, og jeg synes det er bra at de velger å ha et velpolert spill klart ved lansering i stedet for noe som må gjennom en helvettes patcherunde for i det hele tatt å bli spillbart. Jo lenger de drøyer lansering, jo nærmere kommer lanseringen av Warhammer Online, som trolig blir deres største konkurrent ved lansering (om du ser bort i fra WoW).

Lenke til kommentar
Jeg blir utrolig skuffet dersom dette spillet er middels etter å ha ventet såpass lenge på det. Det jeg har sett av videoer og bilder til nå, samt lest enkelte folks reaksjoner på betaen gjør meg litt mer skeptisk enn jeg skulle ønske.

 

Håper uansett Funcom klarer å dra dette prosjektet i land med stil, og jeg synes det er bra at de velger å ha et velpolert spill klart ved lansering i stedet for noe som må gjennom en helvettes patcherunde for i det hele tatt å bli spillbart. Jo lenger de drøyer lansering, jo nærmere kommer lanseringen av Warhammer Online, som trolig blir deres største konkurrent ved lansering (om du ser bort i fra WoW).

 

Jeg har heller ikke hørt noen voldsomt entusiasme fra de som har BETA testet spillet, hørt at dette combat systemet ikke var spesielt bra som mange hadde håpet på. Selv håper jeg selvsagt på en BETA plass selv, så jeg kan få testet det litt før jeg går til et eventuelt innkjøp :)

 

Men selv må jeg si at bilder, filmer og alt jeg har sett til nå ikke virker så alt alt for bra nei.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...