Gå til innhold

Våre favorittmobiler: Del 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D600 har ikke 3g da... eller ikke edge... Men uansett en av mine favoritt mobiler også, samme med 6510. Er også på leting etter en i god stand, da jeg byttet bort min mot SE T68... ANGRER!!

Det jeg blei mest imponert over av d600 var forøverig skjermen, skikkelig fin og krystallklar!!

Lenke til kommentar
D600 har ikke 3g da... eller ikke edge... Men uansett en av mine favoritt mobiler også, samme med 6510. Er også på leting etter en i god stand, da jeg byttet bort min mot SE T68... ANGRER!!

Det jeg blei mest imponert over av d600 var forøverig skjermen, skikkelig fin og krystallklar!!

 

stemmer det, sitter med min D600e jeg :) så jeg kan ihvertfall kose meg med edge xD hehe

Lenke til kommentar
D600 har ikke 3g da... eller ikke edge... Men uansett en av mine favoritt mobiler også, samme med 6510. Er også på leting etter en i god stand, da jeg byttet bort min mot SE T68... ANGRER!!

Det jeg blei mest imponert over av d600 var forøverig skjermen, skikkelig fin og krystallklar!!

 

Beklager, minnet svikter meg. D600 har selvfølgelig verken 3G eller Edge, jeg blander med en eller annen annen telefon. Men D600 fortjener fortsatt sin plass på listen min fordi den var den lekreste telefonen jeg hadde sett noen gang :)

Lenke til kommentar

Ingen vibrering på 3210 nei. :)

 

Nokia 3210 er den eneste telefonen jeg aldri har hatt et eneste problem med, og det er fremdeles den telefonen jeg drar ut av skuffen når jeg må sende de nye på service. Betalte 1700 kr med binding mot Telenor Privat+ en gang i 2001, og det er trolig den telefonen og de pengene dedikert en telefon jeg har fått mest igjen for.

 

Det var den gangen man kunne kjøpe telefon med eller uten antenne det. Det var liksom valgene man hadde.. :D Det var tider!

Lenke til kommentar
D600 har ikke 3g da... eller ikke edge... Men uansett en av mine favoritt mobiler også, samme med 6510. Er også på leting etter en i god stand, da jeg byttet bort min mot SE T68... ANGRER!!

Det jeg blei mest imponert over av d600 var forøverig skjermen, skikkelig fin og krystallklar!!

 

Beklager, minnet svikter meg. D600 har selvfølgelig verken 3G eller Edge, jeg blander med en eller annen annen telefon. Men D600 fortjener fortsatt sin plass på listen min fordi den var den lekreste telefonen jeg hadde sett noen gang :)

D600 har ikke edge, versjonen som har det heter D600e

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...