Gå til innhold

Nytt om Tomb Raider Underworld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres spennende ut, siden, som firstperson sa, remaken var ganske bra.

 

Men jeg er litt bekymret for at Lara kan plukke med seg "alt". Det kan bli vrient å vite akkurat hva man trenger i en gitt situasjon hvis det blir så mange valgmuligheter.

 

For ikke å nevne at det alltid vil være slik at det er noen elementer som ikke kan brukes, uansett hvor hardt utviklerne prøver, og med en myriade av ting som kan brukes så blir det irriterende hvis man finner den ene tingen ikke fungerer...

Lenke til kommentar
Det er bare noe helt feil med Tomb Raider på Xbox :) Altså det er jo ett Playstation spill helt gjennom. Men de skal vel nå ut til mest mulig for å tjene mest mulig.

 

 

Det som faktisk er feil er at de lager en DS, Wii og PS2 utgave også. Det er feil det. Sorry angådende wiien deres folkens men det blir nok en ps2 port denne gangen også

 

Pøh Tomb Raider 1 og 2 spilte "vi" vel alle med power VR og 3dfx\voodoo kort :):love:

Lenke til kommentar
Har alltid likt Tomb Raider serien, syns bare det er dumt at de går bort fra historien som var i Last Revelations.

Last Revelation er etter min mening et av de beste spillene i serien, utrolig mange flotte baner. Det samme gjelder toern, med Venezia-banene og skipsvraket...*mimre* Men hva mener du med "går bort fra historien som var i Last Revelation?"

Lenke til kommentar
Har alltid likt Tomb Raider serien, syns bare det er dumt at de går bort fra historien som var i Last Revelations.

Last Revelation er etter min mening et av de beste spillene i serien, utrolig mange flotte baner. Det samme gjelder toern, med Venezia-banene og skipsvraket...*mimre* Men hva mener du med "går bort fra historien som var i Last Revelation?"

 

 

I slutten av spillet ble jo Lara fanget inni pyramiden, om hun var død viste vi ikke.

 

 

Angel of Darkness fortsatte jo denne historien, men det var så dårlig at jeg håpte at utviklerne ville "glemme" den delen av historien og heller fortsette fra Last Revelations, men dette gjorde de jo ikke.

Lenke til kommentar

Anniversary var jo fantastisk, så dette kan vel bli riktig så bra. Håper spillet blir fylt opp til kanten med gode puzzles. Skytingen er jeg litt mer usikker på. Etter Uncharted er jeg blitt bortskjemt på hvordan skyting skal fungere i et adventure spill. Får håpe på at crystal dynamics har vidreutviklet hvordan skyting utspiller seg.

Synes egentlig bildene vi har sett fra underworld så langt, minner veldig om TB Legend. Men skal vel ikke si noe før vi får se noen gameplay videoer. Uansett, dette skal definitivt kjøpes til PS3en til sommeren.

Lenke til kommentar
Det er bare noe helt feil med Tomb Raider på Xbox :) Altså det er jo ett Playstation spill helt gjennom. Men de skal vel nå ut til mest mulig for å tjene mest mulig.

 

Jeg kan forøvrig informere deg at det orginale Tomb Raider fra 1996 faktisk opprinnelig ble startet på Sega Saturn dev kits og at det ble utgitt på Sega Saturn, PlayStation, PC og Mac. Så "ett Playstation spill helt gjennom" er jo tullball :)

 

Forøvrig gleder jeg meg stort til dette nye Tomb Raider spillet, dette med det varierende været og at Lara etterlater seg spor osv høres veldig bra ut!

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar

Vi får se hvordan det blir. Anniversary var egentlig ganske underholdene, og "overraskende" langt (dvs jeg hadde nesten glemt hvor langt orginalen egentlig var, dagens spill er jo gjerne litt kortere). Eneste irritasjonsmomentet var at jeg aldri klarte å bestemme meg for om tast+mus eller 360-kontrolelr var best å bruke, begge hadde sine fordeler og ulemper, men det ble vel til tast+mus til slutt.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...