Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På 16. mai når jeg var 16, faktisk.. Ulka nedpå ei halvflaske vodka, gitt.. hoho :-D Jeg husker jeg ble helt vrak, men jeg klarte faktisk å komme meg hjem.

Etter jeg hadde kommet hjem var vel noe av det første jeg gjorde å stikke hodet ut av vinduet og spy..

 

 

Edit: folk som ikke har spydd har kun opplevd placebofylla.. "ååhåhåhåhåh, nhå har jæsjj drækki en hel ølllll!! har aldsji vært shå fulll i hele mittsj liiiiv! mon tro om jeg skal schpyyy"

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
På 16. mai når jeg var 16, faktisk.. Ulka nedpå ei halvflaske vodka, gitt.. hoho :-D Jeg husker jeg ble helt vrak, men jeg klarte faktisk å komme meg hjem.

Etter jeg hadde kommet hjem var vel noe av det første jeg gjorde å stikke hodet ut av vinduet og spy..

 

 

Edit: folk som ikke har spydd har kun opplevd placebofylla.. "ååhåhåhåhåh, nhå har jæsjj drækki en hel ølllll!! har aldsji vært shå fulll i hele mittsj liiiiv! mon tro om jeg skal schpyyy"

 

Ehm, Lol ? Jeg har vært så sveiseblind, at jeg husker ikke noe etter vors'et liksom. Og jeg har aldri spydd på fylla. Sovnet og mange andre ting har jeg gjort, men aldri spydd. Man er ikke tøff fordi man spyr på fylla.

 

OT : Jeg drakk for første gang på julebord med jobben rett før jeg fylte 16 :) da ble jeg vel godt brisen på rusbrus og den slags skvip.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...