Gå til innhold

– Nintendo stoppet nytt GoldenEye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt forskjell mellom overskrift og innhold. Fra "Nintendo stoppet...", "til Nintendo kan ha stoppet...". Lært av Dagbladet som er samarbeidspartner? Infoen skal jo også komme fra kilder i MS, så dette bør tas med litt salt.

 

Det er uansett jævlig dårlig gjort av Ninty, hvis dette er riktig. Det går ut over eiere av både Wii og 360. Det setter også en stopper for at flere klassiske Rare-spill blir utgitt på nytt (til både Wii og 360 regner jeg med).

 

edit: Det heter ikke Nintendi visstnok

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

sjønner ikke helt hva microsoft tenkte på... skulle ha sett hvordan microsoft hadde reagert om nintendo la ut age of empires som mulighet for nedlastning til nintendo wii, i en redigert og forbedret utgave.

Selv spiller jeg dette på emulator i dag, fordi nintendo 64 omsider gikk under... så leste jeg ett sted at det skal bli tilgjenglig for nintendo wii snart :) viss det ikke alerede er kommet ^^

Lenke til kommentar
sjønner ikke helt hva microsoft tenkte på... skulle ha sett hvordan microsoft hadde reagert om nintendo la ut age of empires som mulighet for nedlastning til nintendo wii, i en redigert og forbedret utgave.

Microsoft eier utviklerne som stod bak Goldeneye. Ang. Age of Empires, har det allerede blitt lansert på Nintendo DS, med Microsofts velsignelse.

Lenke til kommentar

Fra og med i dag(frem til jeg ser at kilden er feil), er jeg en Nintendo hater.

 

Dette var noe jeg ble utrolig glad for! Beste spillet EVER, på nytt! :) Men nei da :(

 

Dette er ingen win-win for Nintendo, og det ville ikke vært en loose-loose hvis de hadde godtatt. Det ville heller vært en win-win. De ville ikke solgt noe mindre på VC uansett. De som har Wii, kjøper det på Wii, de som har Xbox 360 kjøper det på 360. Ingen som har Xbox 360 kommer til å kjøpe seg Wii for å spille Goldeneye på VC :p

Nintendo er bare dumme, noe jeg visste fra før, etter å ha lest sitatet fra en av hoved menneskene fra Nintendo: "Det er ikke noe marked for online spill i dag", sånn ca det han sa. Utrolig kort tenkt.

Lenke til kommentar

Ingen liker dårlige remakes Avean. Hvordan ville du likt det om noen ga ut God of War på PC med kontrolloppsett som var like bra som kontrolloppsette på PC utgaven av Enter the Matrix? Selvfølgelig vil ingen spille det.

 

Om dette stemmer er det utrolig smålig av Nintendo. Selv om de vil ha Goldeneye på VC burde de oppførse seg proffesionelt og vært sporty og gitt MS tilatelse til å gi ut Goldeneye med få betingelser (som f.eks at de la med en original utgave, krediterte Nintendo samt ga Nintendo provisjoner av salget). Det tror jeg hadde vært bra for alle parter, men ser ikke ut som Nintendo er interesert i den linjen.

 

Når det er sagt tror jeg ikke dette helt stemmer, tror det ligger noe mer bak ettersom det og går rykter om en avtale som ville gitt Nintendo rett til å gi ut andre Rare klassikere på VC, noe som høres ut som en meget lukrativ avtale med tanke på spill som Goldeneye, Banjo Kazooie, Banjo Tooie og Conkers bad fur day. Jeg tror ikke Nintendo ville gitt slipp på dette selv om det innebar at MS fikk og tilgang til det, Begge partene vil tjene godt på det, så jeg synes det skurrer noe merksnodig i maskineriet her.

Lenke til kommentar
Ingen liker dårlige remakes Avean. Hvordan ville du likt det om noen ga ut God of War på PC med kontrolloppsett som var like bra som kontrolloppsette på PC utgaven av Enter the Matrix? Selvfølgelig vil ingen spille det.

 

Om dette stemmer er det utrolig smålig av Nintendo. Selv om de vil ha Goldeneye på VC burde de oppførse seg proffesionelt og vært sporty og gitt MS tilatelse til å gi ut Goldeneye med få betingelser (som f.eks at de la med en original utgave, krediterte Nintendo samt ga Nintendo provisjoner av salget). Det tror jeg hadde vært bra for alle parter, men ser ikke ut som Nintendo er interesert i den linjen.

 

Når det er sagt tror jeg ikke dette helt stemmer, tror det ligger noe mer bak ettersom det og går rykter om en avtale som ville gitt Nintendo rett til å gi ut andre Rare klassikere på VC, noe som høres ut som en meget lukrativ avtale med tanke på spill som Goldeneye, Banjo Kazooie, Banjo Tooie og Conkers bad fur day. Jeg tror ikke Nintendo ville gitt slipp på dette selv om det innebar at MS fikk og tilgang til det, Begge partene vil tjene godt på det, så jeg synes det skurrer noe merksnodig i maskineriet her.

Enig, det blir nesten litt egoistisk av Nintendo. De kunne faktisk fått ordnet at begge får spillet, de må kanskje lære seg at noen ganger får man bare dele.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Problemet er at det var en perfekt remake, men gameplay har utviklet seg fra pek og skyt så det ble ikke like interessant lenger. Goldeneye var dritbra pga det hadde bra multiplayer i forhold til andre spill på den tiden og ikke minst bra grafikk. Man hygget seg med 4 player split screen. Time has changed ;)

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Problemet er at det var en perfekt remake, men gameplay har utviklet seg fra pek og skyt så det ble ikke like interessant lenger. Goldeneye var dritbra pga det hadde bra multiplayer i forhold til andre spill på den tiden og ikke minst bra grafikk. Man hygget seg med 4 player split screen. Time has changed ;)

 

Men, det er alltid gøy å se gamle spill på en ny konsoll for å kanskje få tilbake noen av de nostalgiske minnene! :)

Lenke til kommentar
Men jeg har det da kjempemorro rett som det er med gamle spill.. Har ikke noe å si at moderne spill har andre / mer sofistikerte ting i seg, ikke for min del i hvertfall. Jeg hadde garantert kjøpt dette hadde det kommet ut på XBLA.

 

Samme her. Har det f.eks. fortsatt mye moro med Doom selv om FPS-sjangeren har utviklet seg enormt siden 1993. Ville helt klart ha kjøpt GoldenEye, da jeg ser på det som enda bedre enn Doom.

Lenke til kommentar
Problemet er at det var en perfekt remake, men gameplay har utviklet seg fra pek og skyt så det ble ikke like interessant lenger. Goldeneye var dritbra pga det hadde bra multiplayer i forhold til andre spill på den tiden og ikke minst bra grafikk. Man hygget seg med 4 player split screen. Time has changed ;)

 

Og hva er da moddet Counter-Strike? Noe mer pek og skyt finner du egentlig ikke men selv i dag er det et av de mest populære onlinespillene. Tydeligvis forandrer tiden seg forferdelig sakte for enkelte spill.

Lenke til kommentar

Dere har tydeligvis glemt at nintendo ikke er ett lite lekeselskap som bytter glansbilder mot knapper. Helt enig med avgjørelsen, enten kommer goldeneye kun på wii, ellers får vi bare leve med minnene. Ikke pantsett arvesølvet og selg det hvert fall ikke til konkurrenten.

 

Om livet er så urettferdig og nintendo er noen skikkelige dumminger som ikke deler med andre så forslår jeg at dere kjøper en nintendo 64. De koster ikke mange uke lønningene nå om dagen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...