Gå til innhold

Spore til nytt format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er absolutt en av de positive sidene ved EA. De prøver faktisk å skape en kultur for å gi ut nye spill på Mac. Om de kommer til å lykkes er jo høyst usikkert. Men de skal ha kudos for å prøve. Jeg ville tro at etterspørselen blant mac-brukere når det gjelder spill kanskje ikke er like stor. Jeg har dog ingen kilder på dette. Men om vi forutsetter dette kan det jo enkelt sees i sammenheng med det faktum at mac ikke er beregnet på spilling. De satser jo ikke akkurat på de beste spillkortene innenfor skjermkort-industrien, men derimot skjermkort tilpasset proffbrukeren som jobber med bilde og 3D. Så det ligger nok litt i at PC-platformen lenge har vært den platformen spill har blitt utviklet til.

Lenke til kommentar

Husker jeg var ganske interessert i Spore nårdet ble kunngjort, men interessen min har dessverre dabbet litt av. Når jeg ser de nyere videoene så føler jeg ikke at det ser gøy ut å spille, selv om det unektelig har noen kule features.

 

Håper selvfølgelig jeg tar feil, Will Wright er jo flink til å skape spill. Forhåpentligvis blir det uansett ikke den landeplagen Sims (1&2) er, ser på listene over mest solgte spill så ser man den ene expansion etter den andre, irriterer fletta av meg :p Grunnen til at jeg tror det er at Spore sannsynligvis ikke vil være like lett tilgjengelig/interessant for jenter som The Sims er (er ihvertfall mitt intrykk at maange jenter fikk/har dilla på The Sims).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Er det noe spill som kan lykkes pa Mac vil jeg tro det er spore. På grunn av kreativitetn og nyskapningen i Spore, tror jeg det vil lokke mer til typiske "ikke-gamere" mer en andre spill. Mac er kjent som en maskin for de kreative, og spore er nok det mest kreative spillet pa lang tid, defor tror jeg evgjørelsen om a slippe Spore på mac ka lønne seg velidg.

 

Er også veldig spent på Wii og DS versjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...