Gå til innhold

HTC Touch Dual


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. Wifi, det jobbes på spreng blant 'proffene' på å få åpnet/låst opp wifi egenskapene til telefonen. Denne telefonen bruker samme chip/prosessor som HTC Cruise, den har innebygd wifi og gps i prosessoren. Så det finnes, men er stengt for brukeren. Jeg har kjøpt en HTC Touch Dual og er så lang kjempefornøyd, men savner wifi. Krysser fingrene og håper at noen får 'låst opp' disse egenskapene og at de fungerer.. :D

 

 

*EDIT*

Kom til å tenke på bildefremviseren til HTC, du glemte å ta med det at du kan zoome på bilder ved å dra fingeren i en sirkel der du vil zoome inn(eller leste jeg alt for fort??^^). En vei for å zoome inn, og en vei for å zoome ut. Jo mindre sirkel, desto større innzooming/utzooming. Ganske genialt!

Endret av vgard
Lenke til kommentar

I følge smartmobil sin presentasjon har denne telefonen A2DP (http://www.smartmobil.no/index.php?option=com_content&task=view&id=693&Itemid=16)

 

Mobilen.no skriver også at den har A2DP i sin test (http://www.mobilen.no/wip4/test/mobiltest_htc_touch_dual_utfordrer_iphone/d.epl?id=24047)

 

Trodde faktisk at A2DP var standard på alle HTC etter hvert. Kan noen (som har telefonen kanskje) avklare om det er hw.no eller de andre som har rett?

Lenke til kommentar
Touch Dual har A2DP, bruker den ofte sammen med Jabra 620s. Sjekket akkurat at det var stereo-lyd en gang til for å være helt sikker.

Kan jo lure på troverdigheten til resten av testen når et av punktene de trekker frem som - er manglende A2DP..

 

Får håpe artikkelen og konklusjonen rettes snarest.

Lenke til kommentar

Har hatt denne siden den dagen den kom ut, og det eineste eg er misfornøyd med er batteriet som har litt kort levetid, og kameraet som er fullstendig avhengig av plenty med lys for å få nogenlunde ok bilder.

 

Ellers så er egentlig det meste prima, til og med musikk-spilleren (har hatt for lite med video-speleren til å kommentere, bruker ikkje slikt:P).

Mistenker at de ikkje gjekk inn på HTC Audio Manager -> Meny -> Lydforsterking?

 

Har sjølv ikkje følt at mangelen på Wi-Fi eller radio er merkbar.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...