Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er nå jeg ganske treg når det gjelder å venne meg til nye ting, så jeg er litt skeptisk til sånt. still - tøft!

 

menne, jeg savner direkte søk i prisguiden fra forsiden. kan vi få tilbake det? edit: der var det jo. dere har jo blitt veldig pene og rene. litt oversiktlig nå i starten, men det går seg vel til.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Hei. Jeg synes det ble mer rotete nå. Jeg likte ikke det nyeste designet. Men jeg har en Ide: Hva om dere f. eks har både siden med det nye og det gamle designet og kan man velge hvilket design man vil bruke før man går inn på hardware.no? Jeg synes det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg synes det ble mer rotete nå. Jeg likte ikke det nyeste designet. Men jeg har en Ide: Hva om dere f. eks har både siden med det nye og det gamle designet og kan man velge hvilket design man vil bruke før man går inn på hardware.no? Jeg synes det hadde vært fint.

Enig, det forrige var mer oversiktlig.

Lenke til kommentar

Det nye designet ser jo kult ut sånt da MEN... er bruker vennligheten på topp da!!!! Nei jeg synes det er flere ting ved siden som ikke er der lenger som var der i går (altså det gamle designet), vil da presisere bla. at speedometeret er borte fra øverste linje noe som var til svært stor nytte for meg og sikkert mange andre? :hmm:

 

Andre ting er at det er ikke like lett å søke i prisguiden som tidligere da den sto under "søk i Hardware". :hmm:

 

Vil gjerne ha noen kommentarer til dette fra brukere! Som kanskje er enige om dette eller uenige?

 

Vil også ha noe svar fra redaksjonen om mulig, om disse gamle endringene vil bli satt tilbake til dette nye designet. :)

 

Ellers er det ett mye tøffere design, godt jobba. :!:

Lenke til kommentar
Rotete. Det ser ut som en blanding mellom arngren-sidene og itpro.no.

 

Det værste er at det er sant :p

 

Kanskje det burde vært en "overklokking" "bolk" på høyresiden der. Sammen med programvare, mac, linux osv.

 

EDIT: Mangler også dynamisk hardware.no :(

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Syns dette ble meget bra. Langt bedre enn før, mer gjennomtenkt. Folk venner seg nok til siden etter hvert, alltid klager over småting i starten av nye design.

 

En ting jeg selv la merke til er at bakgrunnen ikke er lik for forsiden og når du leser en sak (fra hvit til hvit/lysebrun). Vet ikke om det er med vilje eller ikke. Vært bedre for flyten sin skyld å ha samme bakgrunn overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...