Gå til innhold

Guide: Skreddersy Firefox til ditt bruk


Anbefalte innlegg

  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
tabWidth er en must å endre. 100px gir jo bare plass til 11-12 tabs på min CRT mens jeg i Opera aldri har mindre enn 30 og gjerne opp i 150.

 

 

Noe sier meg at du har mange åpne tabs du ikke bruker ofte når du surfer...men, det er sikkert bare moro det.

Endret av Fangs78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
med IE8 ute med flere nye godbiter, vil noen fremdeles gidde å fikse og mikse på FireFox tro?

Så fint... jeg sitter på en ubuntu maskin her, hvordan installerer jeg IE8 ?

(... unnskyld, måtte bare :) )

Lenke til kommentar
med IE8 ute med flere nye godbiter, vil noen fremdeles gidde å fikse og mikse på FireFox tro?

Ja, jeg tror jeg kommer til å bli en evig bruker av FF, ihvertfall mener jeg det nå ( :whistle: ).

Likte og liker faktisk FF 2 bedre enn FF 3. Var mye clean'ere enn 3'ern. :)

 

Nå skal det sant sies at jeg er av den enkle brukeren (som du sikkert har forstått).

Lenke til kommentar
Fant forresten en liten feil da jeg skumleste:
2 - ingen lukkeknapp vises - faner kan lukkes med hurtigtasten Ctrl-F4

Er ganske sikker på at denne skal være ctrl+W. ;)

Det er CTRL+F4 på alle andre programmer som bruker noen form for tabs :)

 

med IE8 ute med flere nye godbiter, vil noen fremdeles gidde å fikse og mikse på FireFox tro?

One word: YES!

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Noe sier meg at du har mange åpne tabs du ikke bruker ofte når du surfer...men, det er sikkert bare moro det.

Bruker Opera, så det koster meg ingenting. Mange tabs er gjerne 6-7-8 måneder gamle, men det står på planen at jeg skal komme tilbake til de en eller annen gang. Eneste er at oppstart av nettleser tar omtrent ett minutt eller to, men maskinen restartes normalt bare hver andre til fjerde uke likevel.

 

Firefox brukes som utviklingsnettleser på jobb ved siden av Opera, og der slet jeg med de dumme pilene som dukker opp for å bla mellom tabs når du går utenfor det antall som tabWidth begrenser deg til.

Lenke til kommentar
tabWidth er en must å endre. 100px gir jo bare plass til 11-12 tabs på min CRT mens jeg i Opera aldri har mindre enn 30 og gjerne opp i 150.

Kor mykje maskinressurser går med for å halde Opera i gang? Eg lagrer heller ein "Session" om eg driv med noko spesielt som tar titals sider.

Lenke til kommentar

Har selv brukt pipeliningen og nglayout.initialpaint.delay = 0 en god stund nå. Gjør virkelig forskjell på skolen der de virkelig har heftig linje. Vet ikke hvor mye, men med maxrequest på 40 tar de 1-1.5s å laste opp forsiden til hardware. Har 40 her hjemme også på 6mbit'n, duger finfint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...