Gå til innhold

Velkommen til nye Amobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Død link...

 

Edit:

Kanskje si noe positivt også da! :D Den så fin ut, litt mer "web 2.0"-stil. Litt lite mellomrom på sidene, sånn at når jeg tilpasser størrelsen på browsern til siden, så er det 0px mellomrom mellom tekst og siden av browsern. Kjører OS X med safari, så der har man ikke "fullscreen"-greier som i windows/linux, så det så bare litt teit ut. Og ellers så det veldig uvant ut, men det er vel bare en vanesak

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Ser det står linket helt øverst på siden med "Data, foto" osv..

Tok meg god tid for å skjønne at det skulle være link til resten av de andre sidene. Er det meninga at det skal være slik?

Dessuten så mangler gamer.no sin link helt øverst også.

 

Personlig så likte jeg ikke designet, men det er kanskje bare meg :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt design!

 

Det kommer sikkert til å strides om desiget er vellykket eller ikke, men alt i alt, forandring fryder.

 

Dere er sikkert travelt opptatt med å gå over siden og utbedre feil, men ville bare tipse om at

linkene til relaterte artikler ikke fungerer.

 

Det gjelder følgende linker:

"Windows-mobilen har fått en kompis"

"USB 3.0 er på vei"

 

"Her er Sony Ericssons første GPS-mobil"

"To nye mobiler fra Motorola"

 

Lykke til videre..

Endret av Badeball
Lenke til kommentar

Dette ble IKKE bra. Her går vi fra å være oversiktlig og ryddig til det stikkmotsatte.

 

Designet i seg selv er ganske pent, men det er veldig uryddig.

 

Blandingen mellom store og små artikler gjør at det hele blir veldig rotete, det hjelper ikke når det er et evig virvarrr av reklamer sydd inn blant alt som allerede er massivt rotete.

 

Her går vi feil vei Amobil, (og gamer, HW.no) dessverre..

 

EDIT: Jeg får kanskje komme med noen løsningsforslag også, ikke bare negativ tilbakemelding.

 

Slik jeg ser det er nå siden delt i tre. Store artikler - Små - Så litt reklame helt ute til høyre.

De små artiklene er ikke på linje med de store og da ser det veldig rotete ut.

 

Jeg kan illustrere hva jeg mener.

 

Amobil nå:

879zn1u.jpg

 

Amobil slik jeg mener den burde sett ut for å virke mer rydding:

6ksubzn.jpg

 

Som du ser av mitt forslag har jeg flyttet de små artikkelene på høyre side slik at de står på linje med de store på venstre side. Dette gjør da at siden blir mye mer ryddig og ikke ser ut som en fotomontasje hvor 9 åringer forteller om landene i afrika.

 

Dere oppnår med dette flere av målene for designet; ryddighet og mer luftige sider.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

Jeg trodde fanken jeg hadde kommet inn på feil side.. hehe.. Jeg liker det nye designet, Men, jeg bruker Safari OSX, og jeg har problemer med å se hele siden. Alt bli presset sammen mot venstre, så jeg ser ikke de nyeste artiklene bla.

 

Ser at det ikke er noen problemer med Firefox, så jeg får nå bruke Firefox til det er fikset eller noe :)

Lenke til kommentar

Jeg merker en liten feil i forumet. Hvis jeg velger å se forumhistorikk for mer enn to måneder i "Mine innlegg", så resettes historikken til to måneder igjen når siden lastes på nytt.

 

Det har vært slik helt siden formet gjennomgikk fornying sist, men før det så forble forumhistorikken oppdatert på permanent basis selv når siden ble lastet på nytt.

 

I tillegg får jeg "Ferske diskusjoner"-menyen i en tredje kolonne på forsiden til alle fire sidene. Er dette meningen?

 

En siste ting er at jeg får store grå felter der jeg går ut i fra at det skulle vært reklamer. Jeg bruker Adblock Plus og NoScript i Firefox og antar det er derfor.

 

Hurtig endring av innlegg på fourmet funker ikke.

 

--

 

Angående designet er jeg veldig fornøyd. Kan ikke si at jeg synes det gamle designet var dårlig, men nå ser alle sidene veldig profesjonelle ut.

 

Det ble sagt lenger oppe at det ble surr med store og små artikkler; Det synes jeg ikke er noe problem. det er jo to tydelige kollonner nå. Linker til de nyeste artiklene til venstre og linker til blant annet siste tester, guider og søstersaker til høyre.

 

 

Endring: Skal ikke Kulturo.no oppdatere sitt design?!

Endret av Shadowlands
Lenke til kommentar
Det ble sagt lenger oppe at det ble surr med store og små artikkler; Det synes jeg ikke er noe problem. det er jo to tydelige kollonner nå. Linker til de nyeste artiklene til venstre og linker til blant annet siste tester, guider og søstersaker til høyre.

 

Hadde de bare vært på linje med hverandre hadde alt vært så mye bedre. Designet er pent, men jeg får følelsen av at ting bare er kastet på ettersom de ikke er satt opp mot hverandre. Ødelegger helhetsinntrykket og jeg sliter med å "velge" hvor jeg skal plassere øynene fordi det er så mye som "spretter" mot meg i en evig rot av reklame, store og små artikler.

 

Ting bør starte på samme sted, streker bør være på linje med hverandre og luften børe være under en artikkel dersom det behøves for å få neste artikkel på linje.

 

Illustrasjonen jeg linket til over viser hva jeg mener og det bør ikke være vanskelig å rette opp artikkelene slik at det står vannrett likt med hverandre, selvom det er to forskjellige moduler.

 

Mer markert skille mellom reklame og artikkel hadde også hjulpet mye.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Designet er fint, det kan jeg ikke si noe på. Men alt er blitt så veldig rotete! Min mening er at en god side, er en side hvor man har oversikten allerede første gang man ser siden. Måtte sitte og orientere meg for å finne ut hvor jeg kunne finne hva. Og det er spesielt nyhetssider hvor dette er viktig.

 

EDIT: Etter en litt grundig utforskning av siden konkluderer jeg dessverre med at dette ikke er godkjent. Syntes det nye designet ødelegger mye av mitt intrykk. Frustrerende å ikke ha oversikt. Noe som forsåvidt gjelder i alle sammenhenger. Håper det blir mulig å kunne velge hvilket design man vil ha, for jeg vil isåfall bruke det gamle.

 

Christian

Endret av Christian_
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...