Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet mitt med 14-24 er at den er for vid til tider. 17-35 er et fint komprimiss. 17mm holder til de fleste situasjoner og 35 får deg litt innpå motivet.

 

14-24 er uansett en skarp dippedutt og jeg bruker den veldig mye.

 

post-157128-1234030065_thumb.jpg

 

Byggekvaliteten til 17-35 er upåklagelig også.

 

Det kjipe er at objektiver laget i metall er et helvete å bruke ute i Nord-Norge om vinteren. :p

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Mer glad i 14-24'en min jeg<3 :)

men fy det økte på med snø i dag...etter kolbotn - holmlia - kalbakken - hjem tur, så forble jeg inne ja :)

Sa jo at det var storm. Snøskred på hellerud ellns så tbanen gik ikke hjem. Tok meg vell 2 timer å komme til dama fra byn.

 

Finally, its official.

 

Cruel eier Mr.Olsen i det meste av Xbox 360 spill (Halo og DoA !).

 

Og Olsen får som første dagem etter teqiula dag imorgen ;D

Jeg eier deg :p

 

Thomas, jeg kan ikke komme imorgen. Går ikke noe tbane til byn så tar alt for lang tid å komme dit. Sorry mate.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Ny reality-ide: 8 Osloværinger må til Malvikbladet sommeren 2009. De skal erstatte den vanlige staben og drive avisen. Det gis premie til den som skriver den beste artiklen, og den som tar det beste bildet i løpet av sommeren.

 

Helt ærlig, hvem her ville IKKE sett en slik serie? :D

Så fremt ingen stemmes ut og det er rikelig med god whisky, så kunne det fungert. Ihvertfall hvis de som skulle se på dette fikk whisky'en :D

 

Tom

Lenke til kommentar
Og Olsen får som første dagem etter teqiula dag imorgen ;D

Hvordan er det egentlig, er det noen planer for repatriering av Mr.Olsen? Det må vel snart være på tide mener jeg?

Tror det er en litt lei standoff på gang der. Marius vil ikke spørre pent om å få komme tilbake, og da gjøres det vel neppe noe aktivt fra de rådende krefters side?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...