Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer tre nye mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
W760 er ikke SE sin første GPS model, du har GPS i Z750 i tillegg til W890i...

 

Det var en ganske frisk påstand :)

Dette står ikke på noen spesifikasjonslister jeg har sett. Og dersom det er en GPS-brikke i dem, men disse ikke er aktivert, så kan neppe Z750i eller W890i kalles GPS-mobiler.

Dersom du har en firehjulstrekker med firehjulstrekk permanent avkoblet fra fabrikk, så er det ikke en firehjulstrekker :p

 

Men opplys oss gjerne, da dette er spennende (og for meg ny) informasjon.

Lenke til kommentar
Oi, må si W350i så morsom ut. Klapp design har vell egentlig forsvunnet for flere år siden, men ser kult ut.

Er selvfølgelig ett par negative aspekter ved det å da.

 

Eller var det ikke så mye spennende her, men bra de endelig kommer med GPS!

 

Er vel ikke tiden for de helt store lanseringene nå? Men må si meg enig at W350i så meget morsom ut.

Lenke til kommentar
Det var en ganske frisk påstand

Dette står ikke på noen spesifikasjonslister jeg har sett. Og dersom det er en GPS-brikke i dem, men disse ikke er aktivert, så kan neppe Z750i eller W890i kalles GPS-mobiler.

Dersom du har en firehjulstrekker med firehjulstrekk permanent avkoblet fra fabrikk, så er det ikke en firehjulstrekker

 

Men opplys oss gjerne, da dette er spennende (og for meg ny) informasjon.

 

Z750i:

http://mobile-review.com/review/sonyericsson-z750-en.shtml

 

 

 

 

Sett det før!

 

Disse telefonene ser jo ut som tidligere modeller de har gitt ut, og de blir rett og slett kjedelige. greit de har "kul" teknologi men gi de litt bra design, og start 2008 med pang og ikke en liten kinaputt.

 

Skuffa Skuffa!!!

 

Vent på 3GSM...

Lenke til kommentar

 

Det får'n si... Men er dette offisielt?

 

Z750i var egentlig ment for US markedet, litt usikker på fremtiden til denne i Europa.

Imidlertid har W890i samme chipsett, siste jeg hørte var det implementert, litt usikker hvordan den vil fremstå når den kommer på markedet.

Hvordan pm deg evt?

 

Ringte SE for å høre nå, og de påstår at W760i er deres første mobil med GPS innebygget. At det var GPS i Z750i hadde de ikke hørt om :D

 

du kan kontakte meg på fornavn.etternavn snabel-a amobil.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...