Gå til innhold

Ingen super-Xbox fra Gates (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper Bill sine taleskrivere jobbet overtid med korrekturlakk og store meningsløse ord etter at WB hoppet over til BR.

 

Får bare håpe at vi her i lille Norge snart kan få det samme tilbudet som i USA på XBL. For i dette lille landet er det nemlig størst prosentandel uten ISP-bestemt maksgrense på nedlasting, i motsetning til i US of A, noe som burde gjøre oss og tilsvarende land til ett noe mer verdsatt satsningsområde enn det har vært til nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg liker at Gamereactor skriver om løse rykter som om det skulle vært harde fakta. Tror nok det er greit at Microsoft ikke kommer med en 360 til, når man ser hvordan det ligger ann med HD DVD om dagen er det nok greit at det aldri ble integrert ;)

Lenke til kommentar

litt off-topic, men artikkelen til gamereactor er den beste jeg har lest på lenge! Gikk jeg glipp av noe eller, hvorfor har de ikke kilde. Kan umulig være gamereactor eksklusiv!

 

EDIT: Lurer på hva som skjer med microsoft hvis gates slutter å jobbe på fulltid? :S

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

BOMBE!!!

 

Ingen ny super-xbox som ville ha tvunget 17 millioner andre 360-eiere til å kjøpe ny maskin for å henge med! :O

For en megabombe! :O

 

:p

 

Herregud, det var tragiskt å se folk tro at MS faktisk ville gjøre noe så utrolig fatalt.. Vil ikke hisse opp noen, sier bare the truth and you know it.

Lenke til kommentar
Blu ray har vunnet uansett :p

 

Ikke enda.

Ok. Ikke helt da, men jeg må si at slaget ser forholdvis tapt ut for HD DVD, med tanke på at Warner Bros joina blu ray.

Naturligvis finnes det mange andre store selskaper, men Warner Bros er vel muligens det største.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...