Gå til innhold

Test: Sony Ericsson MMR-70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ulempe som likevel bør nevnes, er at ladekontakten til Sony Ericsson-mobilen din er opptatt så lenge MMR-70 er koblet til. Dermed er det ikke mulig å lade telefonen mens du hører på musikk via radiosenderen.

 

 

Å ikke det? I Walkman laderen min (til w850)

er det en ekstra ladeport/input bakpå laderen, fant dette først ut for noen uker siden.

Foran inputen er et lite platiskdeksel som må fjernes.

Lenke til kommentar

Når det gjelder lading under bruk, så er faktisk ikke det mulig selv med laderen med ekstraport. CST-75 som den heter, er utformat slik at ledningen fra trafoen går inn i pluggen slik at du i praksis bare kan bruke datakabel, handsfree eller andre "standardplugger" i den.

 

Hvorvidt Sony Ericsson har laget en annen type som er utformet på en annen måte enn CST-75 vet jeg ikke, men jeg har ikke sett noe slikt.

 

I så fall er poenget i denne artikkelen uansett gyldig. Det er ikke mulig å lade samtidig.

Lenke til kommentar
Eg vil sei dette her e borkasta, ein kan heller kjøpe ein vanleg liten fm sendar og få brukt den meir! Kontakten til SE mobilar blir for ødelagte/dårlige. Derfor..

 

Jeg mener derimot at denne er glimrende til sitt bruk, og har du en SE telefon, så er jo denne genial. Rart at ikke du klarer å se det..

Lenke til kommentar
En ulempe som likevel bør nevnes, er at ladekontakten til Sony Ericsson-mobilen din er opptatt så lenge MMR-70 er koblet til. Dermed er det ikke mulig å lade telefonen mens du hører på musikk via radiosenderen.

 

Vel for de som ikke har fått det med seg så har de fleste nye laderene er forlenging av kontaktene når du lader slik at du kan koble MMR-70 utenpå laderplugen, derfor er dette ikke riktig.

 

edit :

 

Når det gjelder lading under bruk, så er faktisk ikke det mulig selv med laderen med ekstraport. CST-75 som den heter, er utformat slik at ledningen fra trafoen går inn i pluggen slik at du i praksis bare kan bruke datakabel, handsfree eller andre "standardplugger" i den.

 

Hvorvidt Sony Ericsson har laget en annen type som er utformet på en annen måte enn CST-75 vet jeg ikke, men jeg har ikke sett noe slikt.

 

I så fall er poenget i denne artikkelen uansett gyldig. Det er ikke mulig å lade samtidig.

 

Har du utprøvd dette selv ??

Endret av Angelboy
Lenke til kommentar

Hvis radioen støtter aux, det er ikke alltid tilfelle, mens de fleste radioer støtter fm. ( :roll: )

 

Har selv en fm-sender, men den kobles direkte på mini-jack. Den har ok rekkevidde på ca. 10 meter. 10 meter gir ganske mye mer frihet enn en kabel.

 

aux gir vel bedre kvalitet da hvis du har sangene i god kvalitet på "kilde sangene".

 

Det at mmr-70 har rds syns jeg var nærmest genialt! Har savnet dette litt på min egen sender, men det er vil litt vanskelig å få til nå du kobler på mini-jack :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...