Gå til innhold

Nå blir Linux-mobilen heftigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neo1973 er da ikke ferdigutviklet ennå ettersom at jeg har hørt, om snart kommer etterkommeren?

 

Har ventet på Neo1973 siden høstferien, men nå er det batteriproblemer og blablabla.. Blir gal i hodet av ventinga!

 

EDIT: Ser ut som telefonen er klar for utviklere ihvertfall.

Link

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Hvor kommer navnet "Freerunner" fra? Etter det jeg har fått av info er det fremdeles Neo1973 telefonen skal hete, og at dette bare er en ny hardware-revisjon (GTA02), med en del ekstra funksjoner (og heftigere CPU) enn pre-beta-revisjonen (GTA01Bv3 og GTA01Bv4, om ikke jeg tar helt feil). Hardware-specs ble forøvrig publisert tidligere i fjor høst, så dette er bra gammelt nytt. :)

 

EDIT: Søkte litt rundt omkring på nettet, og det ser ut til at det har vært litt blanding av fakta og navn her. Freerunner er tydeligvis det ferdige navnet på Neo1973 (rev. GTA02). Det blandes veldig mellom navnet "Neo1973" og "Freerunner" gjennom artikkelen; kanskje greit å presisere at Freerunner er navnet på GTA02-revisjonen av Neo1973, og at det ikke er snakk om en helt ny telefon?

 

En liten faktafeil; skjermen blir den samme som Neo1973 (GTA01) har; 2.8 tommer og 640x480 oppløsning (VGA). Prosessoren er 400MHz, ikke 500MHz, som gizmodo feilaktig sier.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...