Gå til innhold

BK: Die Touristen


Anbefalte innlegg

Tok et par bilder på en klassetur til Hawaii. Ble ganske fornøyd med dette bildet. Er dog noe usikker på utsnittet. Er jo lite å få med seg på den siste fjerdedelen av bildet til høyre, men jeg synes også aspektforholdet er halve bildet. Tittelen er et resultat av treordsregelen. Jeg skulle egentlig kalle det noe så enkelt som "Turister", men da ble tittelen for kort for forumet. Resultatet ble "Die Touristen", siden disse gutta ble kalt tyske turister av oss... ;)

 

Bildet er tatt på vei opp til en fjelltopp utenfor Honolulu med Olympus E-400 m/14-42mm (1/160s, ISO 100, 20mm).

 

turisterl.jpg

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittelen er et resultat av treordsregelen. Jeg skulle egentlig kalle det noe så enkelt som "Turister", men da ble tittelen for kort for forumet. Resultatet ble "Die Touristen", siden disse gutta ble kalt tyske turister av oss... ;)

Tror du kommer til å få en kommentar av en moderator hva emnetittelen angår. BK er ikke en del av de tre ordene visstnok...

 

Ellers synes jeg bildet var bra. Utsnittet var akkurat passe, men de hvite stolpene i sletta bak der kunne du clonet bort synes jeg :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-22278-1199471069_thumb.jpg
Endret av Mr. Lid
Lenke til kommentar
Kjempebra bilde! Men kunne du lastet opp orginalen? Har en følelse om at det kanskje er bedre i farger..

 

Jeg kan godt gjøre det, men bildet er faktisk ganske kjedelig i farger... ;)

 

Edit: Her har du bildet i farger

 

 

Tittelen er et resultat av treordsregelen. Jeg skulle egentlig kalle det noe så enkelt som "Turister", men da ble tittelen for kort for forumet. Resultatet ble "Die Touristen", siden disse gutta ble kalt tyske turister av oss... ;)

Tror du kommer til å få en kommentar av en moderator hva emnetittelen angår. BK er ikke en del av de tre ordene visstnok...

 

Ellers synes jeg bildet var bra. Utsnittet var akkurat passe, men de hvite stolpene i sletta bak der kunne du clonet bort synes jeg :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-22278-1199471069_thumb.jpg

 

Takk, det så faktisk mye bedre ut. Jeg får gjøre dette med originalen.

 

OT: Ang tittelen synes jeg det er feil å bruke treordsregelen i kategoriene musikkritikk og bildekritikk osv. En må jo ha full frihet til å velge tittel på "kunstverket" sitt, og ikke være bundet til tre ord eller mer. Om jeg får en kommentar på det fra en moderator får jeg slenge på et ord til.

post-20205-1199533449_thumb.jpg

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...