Gå til innhold

- Nokia lyver om musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det og unskylde seg med at det bare er en oversettelse feil, virker jo helt teit da. skulle være: Spiller "nesten" alle musikkformater... Synes nokia burde legge seg flate og komme med en opptatering til mobilen slik at den støtter flere formater, greit nok at den ikke støtter apple sin .aac med DRM og wma med DRM, men burde jo klare flere formater, er jo liksom en musikkmobil som tar "nesten" alle formater, jeg ville sagt at de var nesten om du ikke hadde klart og spille av de med drm, men klarte de andre vanlige formatene.

Lenke til kommentar

Er villig til å vedde ganske så mye på at også originalteksten sa "tar alle musikkformat" .. Og om det så er at originalteksten var korrekt, så ga de nok mest sannsynlig F i det allikevel..

 

Slik er det nå i grunnen med all reklame.. synes det er godt hvis de blir straffet for det..

 

Med tanke på all reklame vi forumister finner og kommenterer her, så synes jeg det er rart at diverse selskaper "får lov" til å holde på som de gjør og alltid har gjort.. (uten at jeg egentlig har noe kjennskap til hva som har skjedd, eller ikke -er bare en følelse jeg har)..

 

Burde ha blitt en god opprensking i reklamebransjen; den har gått litt over stokk og stein i det siste..

Lenke til kommentar
Er ikke dette helt vanlig for reklamer da?

Løgn og villedende markedsføring? Nei, heldigvis ikke. Det er ikke vanlig, men dessverre er det av og til noen som prøver seg og da får de fleste kritikk fra forbrukerombudet (eller tilsvarende i andre land). Villedende markedsføring er forbudt og det er bra det slås ned på slike forsøk.

Lenke til kommentar

Det eg og fant merkeleg, korleis kan dei prestere å kalle fem formater for "dei fleste"? Det finnes kanskje ikkje noko definisjon for kva "dei fleste" betyr, men fem formater er langt frå det.

 

"Oversettelsesfeilen" er for så vidt grei nok, men originalteksten var jo ikkje akkurat stort betre.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Telefonen støtter egentlig ikke mp3 heller. Gjør et kjapt google-søk på "nokia 5310 reboot problem" og se resultatene.

Har telefonen selv, og kjøpte den mye pga mp3-funksjonen. Irriterer meg grønn over at telefonen kutter ved spilling av mp3-filer. Skjer etter alt fra 10 minutter til 1 time.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...