Gå til innhold

Aldri mer pekepenn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette på min Tytn i går, menyene flyter veldig bra.

Men det blir liksom smør på flesk syntes jeg.

Vær biten fungerte ikke hos meg(Yahoo Weather)

Ikke stenger den programene når du går ut av dem, må inn på egen "Running programs" meny for å stenge.

 

Vel å merke seg at dette er en Beta, mer info på Xda.

 

Venter til det har kommet noen flere oppdatringer føre jeg prøver den igjen.

Lenke til kommentar

Dere klarte altså ikke å holde Apple ut av denne diskusjonen? hehe.. Apple er ikke nevnt i artikkelen, og dette har ingenting med Apple eller iPhone å gjøre, så jeg vet ikke hvorfor vi skal diskutere det.

 

Som Nike sier, så venter jeg litt med å bruke dette. Ellers er det positivt at flere kommer med slikt. Nå må bare Microsoft få fingen ut av ræven, og lage noe slikt selv.

Lenke til kommentar

Fint at andre mobilprodusenter har begynt å få opp øynene for hva som er intuivt og lettvint, kremt iphone, kremt... ingen syter over fingermerker på mobilen nå... så tåpelig mye dobbeltmoral som florer rundt på forumet her, anti apple gutta kritiserer bare for å kritisere, mens fan-boysa noen gange kommer med latterlige argumenter, jeg er fan-boy, men holdt samtalen objektiv...

Lenke til kommentar
jeg er fan-boy, men holdt samtalen objektiv...

Du holdt samtalen objektiv? Skrive en post dedikert til kritikk av innlegg og fanboys, med noen få ord om temaet i artikkelen, er ikke å holde samtalen objektiv eller relatert til tema.

 

Videre innlegg her skal handle om dette nye grensesnittet til WM. Skriv om iPhone og lignende skal være av direkte relevanse. Andre innlegg blir fjernet eller belønnet med advarsel.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...