Gå til innhold

Årets fem hotteste mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for tilbakemeldinger.

Grunnen til at Iphone ikke er med, er at den ikke er til vanlig salg i Norge. Skulle vi hatt med Iphone på listen, burde vi også hatt med en rekke Korea/Japan only-modeller. Det har utvilsomt blitt lansert telefoner som er fetere/like fete enn/som de på listen, men de er ikke til salgs i Norge.

 

En idé kunne vært å lage listen "Verdens feteste mobiler 2007".

 

Hilsen Marius, Amobil.no

Lenke til kommentar
År 2007 har bydd på en rekke fete mobiler. Her er de fem telefonene redaksjonen ser på som årets hotteste.

 

Les mer

 

Nå er i alle fall julekvelden reddet for nerdene her på amobil. En liste uten Sony Ericsson må jo være som en våt drøm for dem...

Hottest er vel de telefonene som er akkurat det? De som selger som varmt vetebrød? Seriøsiteten når nye høyder...

Lenke til kommentar
Bra liste, Iphone har ikke noe på lista å gjøre :) Den er jo ikke i vanlig salg i norge en gang. Finnes kanskje 1000 stk totalt i norge.

 

Pøh, man kan jo kjøpe dem på QXL i bøtter og spann :p Og jeg tipper antallet iPhones i Norge er nærmere 10000 enn 1000 akkurat nå.

 

Uansett, at S710 er på listen er en skandale. Den er det verste makkverket jeg har eid. Overgangen fra S710 til iPhone kan ikke beskrives som noe annet enn pur frelse. Lett å få solgt er den heller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
År 2007 har bydd på en rekke fete mobiler. Her er de fem telefonene redaksjonen ser på som årets hotteste.

 

Les mer

 

Nå er i alle fall julekvelden reddet for nerdene her på amobil. En liste uten Sony Ericsson må jo være som en våt drøm for dem...

Hottest er vel de telefonene som er akkurat det? De som selger som varmt vetebrød? Seriøsiteten når nye høyder...

Jeg er ihuga Sony Ericsson-fan, og har vel kjøpt en 5-6 stykker hittil i år. Men jeg er helt enig med amobil; det er ingen av telefonene de har lansert i år som fortjener en plass på topp-fem-lista.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...