Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott premie i dag! :D

Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk :(

Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk.

Med Vista Ultimate kan du bare laste ned språkpakker. Da kan du få hele os'et oversatt til engelsk, akkurat som om du kjøpte den engelske versjonen.

Nice. Om det er verd 4000 er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Flott premie i dag! :D

Har veldig lyst til å vinne denne, selvom Vista er på norsk :(

Jeg kjører alt, spesielt operativsystem på engelsk.

Med Vista Ultimate kan du bare laste ned språkpakker. Da kan du få hele os'et oversatt til engelsk, akkurat som om du kjøpte den engelske versjonen.

 

Joda, men selve systemet forblir vell norsk? Ergo så må du vente på norske oppdateringer osv, det vil si at du fort må vente en uke på Service Pack 1 også.

Dessuten klarte hvert fall ikke kompisen min å få lagt inn engelsk språk pakke på 64bit versjonen, så om språk pakkene ikke virker på 64bit versjonen er jeg jo like langt.

Lenke til kommentar

Hmm, vil ikke framstå som grådig, men jeg synes kanskje hardware burde følge litt mer med akam? I går delte e ut et kamera til 9.000, idag kamera til 16.000. Synes nesten hardware kunne flesket til med en komplett PC, hadde ikke trengt å være et monster.

 

Eventuelt burde kanskje akam jekke seg litt ned? Hehehe...

 

God jul uansett! :xmas:

Endret av garanti
Lenke til kommentar
Denne luken tror jeg skal forbli lukket ja :p

enig med du :p

Ditto. Jeg måtte helt til USA for å finne tastatur jeg liker for bare to måneder siden, så det fra Microsoft har jeg ingen bruk for. Jeg har heller ikke 360 og både W2k, XP, XP64, GNU/Linux, BSD og Solaris er operativsystemer jeg velger før Vista, så disse premiene overlater jeg til noen som vil sette mer pris på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...