Gå til innhold

Julekonkurranse 2007 – dag 24 (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser det er mange som syns det var litt sløv premie idag, men jeg syns ikke den var så sløv i det hele tatt! Kanskje i forhold til starten, men jeg har ikke DS og kanskje jeg nå har sjansen til å få en :grin:

 

Vel, jeg tror ikke det var så mange som syntes premien var sløv, det var vel heller at sprøsmålet var litt usikkert å svare på..

 

En fin avslutning på førjulstiden er dette, uansett!

Lenke til kommentar
Må også si meg en smule skuffende over premien, pleier alltid å være noe kjempe svært på julaften

Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. :)

Lenke til kommentar
Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. :)

Ikke rart folk forventer noe ekstra stort når dere sparket igang kalenderen med en PS3 og 2 spill i første luke. :wee:

 

Og det var siste innlegget på forumet idag. God jul. :)

Lenke til kommentar
Er irriterende når de forskjellige språksidene på wikipedia har forskjellige salgsnumre. ^^ Med andre ord, kanskje lurt å ikke bruke wikipedia.

 

Med tanke på ordlyden i spørsmålet kan det nok hende en annen kilde lønner seg ja, men det betyr ikke at ikke wikipedia kan være til noe hjelp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...