Gå til innhold

Blogg: God jul fra Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God jul til alle i gamer.no redaksjonen og gratulerer med barn til Tor Steinar! Gamer.no er en av de to eneste spillsidene jeg i det hele tatt tar meg bryet med å besøke, og det med god grunn. Her finner jeg alt jeg trenger å vite om spillmarkedet skrevet på en utmerket god måte. Skribentene gjør en meget solid jobb, og det er ofte en fryd å lese spillomtaler enten det er ros eller slakt. Jeg setter også umåtelig pris på at gamer.no slår et slag for skribenters rett til å skrive på sin egen målform! Tenker da spesielt på Furviks glimrende omtaler og artikler. De ville aldri vært de samme på bokmål. Nynorsk er en svært mye rikere målform enn bokmål og gjør seg veldig godt skriftig. Hadde jeg vært flink nok skulle jeg skrevet på nynorsk selv, men jeg vil helst ikke voldta målformen, så jeg lar være.

 

Det er kanskje begynt å bli litt mye reklame i forhold til når jeg begynte å lese denne siden tidlig i 2004. Dette er vel et resultat av økonomiske forhold, og igrunnen forståelig. Men det er alikevel litt kjemmende, og gjør at forsiden ser litt i overkant rotete ut. Men det er vel nesten det eneste negative som er å si om gamer.no. Som søsterside i hardware-nettverket har dere integert siden godt med forumet. Tenker da på blant annet tilbakemeldings-kategoriene. Hadde det ikke vært for gamer.no hadde jeg aldri funnet dette glimrende forumet. Forøvrig håper jeg nettverket begynner å selge litt merchandise-varer. Hadde vært evig tøfft med en gamer.no-skjorte. For ikke å snakke om en Diskusjon.no-tskjorte. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...