Gå til innhold

Nero 8 oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thorsen: Det er vel ikke lenge til vi ser Nero OS8. :p

 

http://updatepack.nl/ Bare det mest nødvendige!

Nero 8 fullversjon:. . . . . . . . ? MB

Nero Lite: . . . . . . . . . . . 48,9 MB

Nero Micro:. . . . . . . . . . 24,6 MB

SilentNight Microburner:. . 1,8 MB

CDBurnerXP: . . . . . . . . . . 2,3 MiB

ImgBurn: . . . . . . . . . . . . . 1,5 MB

DeepBurner Free: . . . . . . 2,7 MB

InfraRecorder:. . . . . . . . . 2,5 MiB

Lenke til kommentar

PowerDVD

MagicISO

UltraISO

er et par altenativier, jeg liker PowerDVD fordi du har virtual cd/dvd rom og mulighet å redigere innhold i .iso filer, alle disse kan også brenne

 

og ja nero lite/micro er bedre en nero fordi de er små og har bare det du trenger å BRENNE med :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Thorsen: Det er vel ikke lenge til vi ser Nero OS8. :p

 

http://updatepack.nl/ Bare det mest nødvendige!

Nero 8 fullversjon:. . . . . . . . ? MB

Nero Lite: . . . . . . . . . . . 48,9 MB

Nero Micro:. . . . . . . . . . 24,6 MB

SilentNight Microburner:. . 1,8 MB

CDBurnerXP: . . . . . . . . . . 2,3 MiB

ImgBurn: . . . . . . . . . . . . . 1,5 MB

DeepBurner Free: . . . . . . 2,7 MB

InfraRecorder:. . . . . . . . . 2,5 MiB

He he, ja det er ganske vanvittig hva de pakker inn i dette "brenne- progammet" sitt, og er vel et tidspørsmål før man ikke trenger noe OS i bunn. En full installasjon av Nero8 vil ta ca 1850MB!

Selv bruker jeg vel i hovedsak Burning ROM delen, codecker, og Visio, og holder man tunga rett i munnen ved installasjon, kan man droppe det man ikke vil ha så man slipper søketoolbar, desktopsøk, mediedeling, Schout, og denslags, og disabler Nero prosessene fra oppstart syns jeg det fungerer bra, og er greit å bruke. Hvis man bare vil brenne bør man jo styre unna, er vel kongen av bloatware dette her? Egentlig bryr jeg meg lite om hvor mye plass programmer tar, men resursbruk, spesielt når de ikke er i bruk er jeg ikke så begeistret for.

 

Men et spørsmål; har Lite eller Micro versjonen inkludert Burning ROM for brenning av image ol?

Installerte for en stund siden Nero7 "Essentials" (altså bare de 1250MB aller mest essensielle programmene for CD/DVD behandling, eller noe sånt :D ) men der fant jeg ikke Burning ROM.

Lenke til kommentar

Sånn som nero utvikles kan windows folket ihvertfall glede seg til k3b i windows med kde4. K3b er det beste brenne programmet jeg har brukt ihvertfall. Og at det er fritt/gpl gjør det enda bedre i mine øyne ihvertfall. Ikke noe mas om å oppgradere til pro versjon for å få flere funksjoner. Hater virkelig nagware :thumbdown:

 

Nero begynner å bli llitt som reklamefinansierte tv kanaler som ikke skjønner når de skal gi seg.

Lenke til kommentar

Jepp da, det står det om under punkt 8 i retningslinjene her:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...