Gå til innhold

Omtale av WipEout Pulse (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg fikk en PSP til bursdagen min i dag og ser etter spill. Dette virker veldig lovende, jeg likte veldig godt F-Zero til Gamecube og dette må være en verdig ekvivalent.

 

Under 200 kr fra Amazon.co.uk? Oh my!

 

Edit:

£17.98 --> (fra toll.no 1 GBP = 11,170 kr) 17,98GBP X 11,17kr = 200,8366 kroner :confused:

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Glemmer aldri de utallige intense fartsfylte kampene i WipeOut 2, husker vi måtte varme opp et pr runder for å komme inn i rytmen, 100% konsentrert. Lydsporet var også genialt

 

Jeg er stooor wipeout fan, likte dog ikke Playstation2 versjonen, haddet egenlig gått helt over til pc så da jeg ikke likte Wipepout versjonen på PS2 solgte jeg det i igjen hehe.

 

Gidder ikke kjøpe PSP for dette, men om Wipeout blir bra på PS3 kjøper jeg både spillet og konsollen uten å blunke. WipeOut 1 og 2 står for meg som 2 av de beste spillene noensinne uansett sjanger, jeg var totalt hekta.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Hmmm, jeg fikk en PSP til bursdagen min i dag og ser etter spill. Dette virker veldig lovende, jeg likte veldig godt F-Zero til Gamecube og dette må være en verdig ekvivalent.

 

Under 200 kr fra Amazon.co.uk? Oh my!

 

Edit:

£17.98 --> (fra toll.no 1 GBP = 11,170 kr) 17,98GBP X 11,17kr = 200,8366 kroner :confused:

 

Fillern da, det kosta nemmelig 15, 99 da jeg forhåndsbestilte :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...