Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo de første "skikkelige" minnebrikkene de har i premie.

Tidligere har de bare hatt et par 2GiB sett til 500kroner og ikke det engang, som egentlig ikke er så interessant for mange, da de greit klarer å skaffe minnebrikker til under 500kroner selv.

For mange er det også uaktuelt med 2x 1GiB, da de fort ønsker seg 4 eller 8GiB totalt, og da er 2x 1GiB minnebrikker veldig upraktisk.

 

Disse brikkene er det hvert fall god kvalitet over, og god frekvens :)

 

Men skulle helst sett at de kanskje hadde noen DDR3-minnebrikker som premie, da jeg tror det hadde vært mye mer interessant og populært for folk å vinne. Ettersom DDR3 er veldig overpriset, så er det nesten ingen som i det hele tatt vurderer et hovedkort med DDR3 og DDR3 minnebrikker, derfor tror jeg det hadde vært mange som kunne hatt stor interesse av å vinne det. Da det blir mer "eksklusivt" om vi kan kalle det det.

 

2x 1GiB minnebrikker til under 500kroner blir svært uinteressant for mange.

Hadde det vært 2x 2GiB DDR3, så tror jeg det er mange som hadde slengt seg på med en eneste gang de så konkurransen! :)

Lenke til kommentar
Fælt vanskelig oppgaver da. Blir vel enklere å vinne da får jeg håpe :p

Ja og nei. Selv kan jeg ikke noe særlig om detaljene i spørsmål 2, så slik sett er den vanskelig når man er uten hjelpemidler, men det var ganske logisk hvor jeg kunne regne med å finne svaret - ingen søkemotorer var involvert.

Lenke til kommentar
Var jo greie spørsmål, men den å forstå norsken i alternativene var værre..

"fra den tiden jeg var ung til den tiden jeg ble gammel"

eller bare "fra jeg var ung til jeg ble gammel" :p

 

hehe, ble svimmel jeg. :D

 

Engelsk Dataterminologi(?) oversatt til norsk er like behaglig som å høre noen bruke ordet lissom i slutten av en setning lissom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...