Gå til innhold

ActiveX-hull i HP-programvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, visste at den bloatwaren var no good! :p

 

Fikk det med HP 6715b, og makan til irriterende programvare har jeg ikek vært borti. Den skulle sette i gang masse tidkrevende prosesser uten å spørre meg hele tide, hev ut Vista rimelig raskt.

Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres!

Lenke til kommentar
Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres!

De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra :)

Lenke til kommentar

Det beste man kan gjøre når man får en ferdiginnstallert PC fra både HP, DELL og hvem som helst ellers er å formattere harddisken og legge inn operativsystem på nytt. Gjerne noe annet enn Windows også (spesielt om man ikke har lyst til å betale for søppelet), men det blir uansett bedre enn med all bloatwaren slike selskaper fyller startup-mappa med.

Lenke til kommentar
Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres!

De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra :)

Acer er værre ja, tok meg evigheter å rydde opp i rotet de lagde på en preinstall xp her.

Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres!

De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra :)

Skal gjøres :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...