Gå til innhold

Her er Samsungs nye tøffing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ja, begynte et øyeblikk der å lure på om innkjøpet av Sonim XP1 til min far var galt. Men nei, denne slår ikke hans telefon. Og uansett er det jo ikke noe poeng i å ha et kamera som tar bilder i 0,3 mpx!Bare en ting til som kan bli ødelagt, og om man ser på slike telefoner er man ikke den som er kresen på spesifikasjonene, man vil bare ha en telefon som tåler masse.

 

Men for all del, det er positivt at flere slike telefoner på markedet. Da vil det endelig bli litt bedre utvalg for de som trenger røffe telefoner. De siste årene har det, såvidt jeg husker, bare vært noen telefoner fra Nokia og Siemens som har tålt mye.

Lenke til kommentar

ENDELIG ventet lenge på en arbeidstelefon i mobilutvalget..

 

Eneste en håndtverker trenger i en telefon er et bra batteri som lever lenge, blåtann til headsett mens man kjører, å minst mulig dritt som kan gå til helvette...

 

Nå har jeg nettopp fått tilbake min arbeidstelefon for andre gang etter defekt... En Nokia 5500, sportsfunsjon å annen dritt man ikke trenger som svelger batteriet rått og øker sjansen for programkrasj 10ganger...

 

Ska høre med sjefen om jeg får kjøpt meg en slik neste gang 5500 drittn låser seg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...