Gå til innhold

Iphone får videoopptak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke hvorfor apple ikke bare kan lage en bra mobil med en gang..

 

De ville sikkert ha rom for oppgraderinger, slik at alle som allerede har en iPhone også kjøper oppgraderingen når den kommer.

 

Men det videoprogrammet fungerer ganske bra, ser det ut som. Fikk testet det selv, og dette kan bli lovende. Overraskende god kvalitet på videoen.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor apple ikke bare kan lage en bra mobil med en gang..

 

Akkurat som Nokia, SE osv... De lager jo den perfekte mobilen hele tida... Jeg mener Apple har fått utviklingen et langt steg videre med iPhone. Jeg er utrolig fornøyd med min. Kjøpte den egentlig bare som leketøy, men det er den beste tlf jeg har hatt!

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor apple ikke bare kan lage en bra mobil med en gang..

 

Akkurat som Nokia, SE osv... De lager jo den perfekte mobilen hele tida... Jeg mener Apple har fått utviklingen et langt steg videre med iPhone. Jeg er utrolig fornøyd med min. Kjøpte den egentlig bare som leketøy, men det er den beste tlf jeg har hatt!

 

Samme her :) Mulighetene øker for hver dag som går. iPhone må ha det mest aktive 3. partsutviklermiljøet som eksisterer for telefonplattformer. Og alt slippes gratis/open source. For WM koster 99% av programmene penger. Mye det samme for Symbian. Og de programmer som er gratis er som regel møkk. Det er så digg å laste ned torrents hjemme vha telefonen når jeg er et helt annet sted, koble til med VNC og se skrivebordet på PC-en hjemme når jeg er f.eks. på skole eller jobb, streame musikken på harddisken hjemme til telefonen når jeg er et sted med wifidekning osv. Og det hele er så såre enkelt og brukervennlig ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...