Gå til innhold

Kulturo: Kjedebrev dreper


joakimhu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å gud, når skal Hollywood gå lei av dette skrekk-fjaset?

 

Samtidig som de går lei av alt dette drama-, amimasjon-, action-, thriller- og musical-fjaset?

 

Jeg liker skrekkfilmer, og det gjør sikkert mange andre også. Du MÅ ikke se den vet du. Selv om jeg ikke er en stor fan av f.eks teenage-jente-drama-filmer, så skjønner jeg at andre kan like det. Derfor må de bare lage så mange slike filmer de vil for meg. Det koster meg ikke stort å ikke se en film.

Lenke til kommentar
Å gud, når skal Hollywood gå lei av dette skrekk-fjaset?

Jeg vet ikke hvor mye du har fulgt med den siste tida, men prosentandelen skrekkfilmer som slippes fra Hollywood er svært liten sett i forhold til totalen av det som kommer derfra. Personlig ønsker jeg mer skrekk, mindre remakes (av både gamle hollywoodklassikere og remakes av filmer fra andre land) og mindre "fordumming" av filmer pga. sensur

Lenke til kommentar

Hei, det her er 100% sant og ihvertfall ikke sendt ut av noen i filmbransjen. Det kommer nå en film om kjedebrev som heter "Chain Letter". Denne filmen har en magisk innvirkning på din sjel og aura og vil gi deg lykke i hverdagen. Om du ikke ser den vil du "Chain Letter 2" bli basert på deg. Send også denne meldingen til 25 andre innen 10 minutter, ellers vil hele du ha det jævlig dem neste 40 åra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dæven... Da fikk jeg heldigvis sendt den videre gett. :O

 

Men angående filmen, så tror jeg nok kanskje at jeg kommer til å se den. Men håper heller at endingen blir at de som laga kjedebrevene blir voldtatt med en machette.

Tror heller ikke det blir noen særlig bra film, men mer som underholdning for folk som liker skrekkfilmer.. Selv liker jeg best zombiefilmer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...