Gå til innhold

- Ventelo lyver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen...

 

 

har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort.....

Endret av MsGonzalez
Lenke til kommentar
Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen...

 

 

har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort.....

 

Hmm...

Jeg har kommet gjennom 2-3 ganger i dag til ventelo uten problemer...

Lenke til kommentar
Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen...

 

 

har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort.....

 

Hmm...

Jeg har kommet gjennom 2-3 ganger i dag til ventelo uten problemer...

 

Jag jobbar på Ventelo och vi har suttit med folk från Nutel hela dagen. Det är klart att det blir lite kö när alla Nutel kunder ringer in helt plötsligt men en hel del folk som normalt inte jobbar med support har hjälp till (jag f.eks.)

Lenke til kommentar

jeg kom jo frem til en kundebehandler hos Ventelo, men neste responsen jeg fikk av hun damen var "hva er nr ditt så tar skal jeg be noen som har med det å gjøre å ringe deg i løpet av dagen" ingen som har ringt meg....... det er bare frustrende siden begge parter er så opptatt av å holde kundene oppdaterte, men når du prøver å få en oppdatering så møter du vel du møter jo ingen ting. Klart at det er mange kunder som ringer, men dette er sånn som skulle ha vært forutsett og gjerne vært litt mer i møtekommende enn bare en automatisk tlf svarer eller en som noterer nr ditt..... er heller ikke så koselig å våkne opp av en melding om at et mobilabo. som du har forhåndsbetalt for og enda ikke har fått aktivert plutselig skal forsvinne og dette opplyser et annet selskap deg om....

Lenke til kommentar

Same shit, new wrapping.

 

Nutel, Fix Telecom, Unofon. Navnene er mange med personene på baksiden er de samme. En skulle tro de hadde lært litt om å drive teleselskap de siste årene, men åpenbart ikke.

 

Det er bare å holde seg unna. Skal man velge lavprisselskap så velg et med solide industrielle eiere i ryggen (eksempelvis så er Hafslund majoritetseier i OneCall mens industrimagnatene Frank Bruland og Torgeir Nordstad eier IPEA...).

Lenke til kommentar

siste melding fra Nutel:

 

"Kjære kunde! Vi anbefaler deg å finne en annen operatør, da Ventelo har verslet at di abon.sperres mandag. Vi arbeider for at du kan fortsette å få norges beste fastpriser. Når vi har funnet en løsning ønsker vi deg velkommen tilbaek. Takk for din tillitt så langt.

Mvh Nutel As"

 

Jeg får en liten klump i halsen, hater ventelo fra før og ikke mindre nå, men skjønner at nutel ikke drev riktig. Jeg har kill bill student og første jeg tenkte på er hvordan det skal gå med mine innbetalte 390kr.

Det er ikke så viktig egentlig så lenge selskapet overlever, med så gode betingelser er det riktig og viktig at det finnes press i markedet.

Men nå bytter jeg tilbake til hafslunds one call, så støtter jeg opp om mine egne aksjer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...