Gå til innhold

Selger iPhone i 24 karats gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"sløyeste"

Noen bør legge bort Pelle og Proffen-bøkene for en liten stund :>

 

Vil tro at de ikke støper hele rammen og dekselet i 24 karat gull, men at det er bladgull som brukes. En iPhone hvor ramme og deksel er dekket med bladgull vil nok ikke veie "flere kilo".

Endret av djchange
Lenke til kommentar
Du må jo først kjøpe telefonen også betale 10 000 kr ekstra for å få den gullbelagt.

 

Det stemmer det.

Dermed er det jo litt missvisende å si at "overaskelsen" koster 10000 når du i praksis må ut med 18000 om en gulltelefon er overaskelsen. Gjelder det derimot en forgyldelse av en eksisternede telefon blir det vel heller vanskelig å overaske: Du kan jeg låne telefonen din noen uker kjære...?

Lenke til kommentar

Slik jeg forstod det utifra teksten så koster en ferdig gullbelagt iPhone Kr. 10.000,-.

 

Mens prisen på å sende inn sin egen stod det ikkeno om.

 

Dersom du allerede skulle eie en iPhone, eller annen telefon forøvrig, er det også mulig å sende den til Goldstriker, der den iløpet av noen dagers tid vil få gullbelagte deksler.

 

EDIT: Stemte det jeg sa.... Men en delvis gullbelagt iPhone koster 499GBP. Var da ikke fullt så ille... Var full gullbelagt som kostet 799GBP.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Som om det ikke var nok tull med iPhone fra før av..

Greit at den har et flott grensesnitt og en fin og stor touchscreen,

men mye til mobiltelefon har den da aldri vært..

Alt for mye tull rundt dette med operatørlåser og alt sånt.

 

Personlig syntes jeg ikke Apple fortjener fem flate øret for denne mobiltelefonen når de tuller med å låse den til enkelt operatører i forskjellige land :nei:

Det er enda mer idiotisk enn at de låser iPod til iTunes, vi lever i år 2007 nå, slike idiotiske ting klarer vi oss uten!

 

For all del, den har en veldig fin og skarp skjerm. Og veldig behagelig og gjennomarbeidet grensesnitt.

Men Apple har glemt det faktum at dette er en mobiltelefon, den mangler mye funksjonalitet som du burde forvente at en slik mobiltelefon i denne prisklassen innehar.

 

Syntes denne, som iPod og generelt alle Apple produkter blir veldig "hyppet" opp, mange skal ha den til å være den beste, og ikke bare det, men den suverent beste mobiltelefonen på markedet i dag.

Men det er den overhode ikke, den mangler alt for mye funksjonalitet for at den kan bli omtalt som det.

Grensesnittet er kanskje det mest behagelige og gjennomførte vi har sett på en mobiltelefon, men utenom om det er ikke iPhone stort å skryte av.

 

Du kan jo ikke legge inn programvare, som du kan på Windows Mobile, Symbian og andre smart telefoner.

Du har ikke 3G, du har en nokså ustabil WiFi osv..

Og den er låst til enkelt operatører i forskjellige land, som bare er helt sinnssykt.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...