Gå til innhold

Her er neste års Windows Mobile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SMS i threads er _en drøm_ -- jeg går aldri tilbake til "hulteribulter"-steinalder varianten.

 

Forøvrig så viser ikke skjermbildene stort mye nytt. En liten evolusjon altså, ingen revolusjon. WM er fortsatt krøkkete og brukerfientlig.

 

Vel da får vi være uenige om SMS i threads heh, ser absolutt ikke nytten i dette og liker det ikke, men men...

 

Og er heller ikke enig i at WM er krøkkete og brukerfiendtlig. Har brukt det i noen måneder nå og det er mye bedre i bruk enn alle mine tidligere mobiler, bare man setter seg inn i det. Vanlige operasjoner har jeg ett trykk unna og konfigurasjonsmulighetene er nesten endeløse. Men nå har jeg ikke prøvd jesusmobilen enda, så det er mulig jeg ikke har fått opplevd "revolusjonen" ;)

 

aeropilot: Finnes nok mange 3.parts applikasjoner for dette og de fleste har jo trial versjoner, du kan f.eks. prøve Textr

Lenke til kommentar
I Windows Mobile 6.1 kan du kopiere tekst.

 

 

WOHA!!

 

indeed. morsomt med tanke på at min ikke-smarte Z710 fra SE har samme funksjonen ;)

og den er nå ett år gammel eller noe sånt :p

 

For ordens skyld, PDA-utgavene av Windows Mobile/Pocket PC (touchscreen) har støtta kopiering av tekst lenge, er bare phone edition som har manglet featuren.

Lenke til kommentar
I Windows Mobile 6.1 kan du kopiere tekst.

 

 

WOHA!!

 

indeed. morsomt med tanke på at min ikke-smarte Z710 fra SE har samme funksjonen ;)

og den er nå ett år gammel eller noe sånt :p

 

For ordens skyld, PDA-utgavene av Windows Mobile/Pocket PC (touchscreen) har støtta kopiering av tekst lenge, er bare phone edition som har manglet featuren.

 

standard eller professional?

 

åja, professional er classic med telefonfunksjon...

 

hmm, var det noen som klaget over differensiering av produkter via programvarefunksjoner i en annen tråd? :p

Lenke til kommentar

Dette var langt fra imponerende Microsoft. Greit nok at det kun er en liten oppgradering, men uansett. Skal de først begynne med slikt, kan de gjøre det litt bedre.

 

Synes også at de burde komme med en mer fingervennlig operativsystem for touch-mobiler. Beklager at jeg nevner det, men slik iPhone.

Lenke til kommentar
SMS i threads er _en drøm_ -- jeg går aldri tilbake til "hulteribulter"-steinalder varianten.

 

Forøvrig så viser ikke skjermbildene stort mye nytt. En liten evolusjon altså, ingen revolusjon. WM er fortsatt krøkkete og brukerfientlig.

Jeg har nå brukt PocketCM så lenge jeg har hatt WM-telefon i hvert fall - funker fint det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...